Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Хамилтън с дълга първа серия

27.09.2009 08:26
Туит

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта за Гран при на Сингапур. Спечелилият полпозишън Люис Хамилтън (McLaren) е най-тежък в челната осмица.

Болидът на британеца (заедно с пилота и горивото) тежи 660.5 кг, а този на втория Фетел – 651 кг. Това означава, че Хамилтън ще спира за първото си зареждане три или четири обиколки по-късно, а това в комбинация с предимството на старта, което ще му даде KERS, го прави абсолютен фаворит за победата.

Много интересна се очертава стратегическата битка между двамата съотборници в Brawn GP и конкуренти за титлата Рубенс Барикело и Дженсън Бътън. Бразилецът завърши квалификациите на пета позиция, но заради повредата, която неговият двигател получи още в Белгия, бе принуден да смени принудително скоростната си кутия и да се върне с пет места назад на стартовата решетка.

Това означава, че Барикело ще потегли десети с 655.5 кг, докато лидерът в шампионата Дженсън Бътън – дванайсети с 683 кг. При разлика от близо 30 килограма в горивото, можем да предположим, че британецът ще спира 10 или 11 обиколки по-късно и има напълно реален шанс да мине пред Барикело.

 

 пилот  отбор  кг
 1. Л. Хамилтън  McLaren-Mercedes  660.5
 2. С. Фетел
 Red Bull-Renault  651.0
 3. Н. Розберг
 Williams-Toyota
 657.5
 4. М. Уебър  Red Bull-Renault  654.5
 5. Ф. Алонсо  Renault  658.0
 6. Т. Глок  Toyota  660.5
 7. Н. Хайдфелд  BMW Sauber  650.0
 8. Р. Кубица  BMW Sauber  664.0
 9. Х. Ковалайнен  McLaren-Mercedes  664.5
 10. Р. Барикело  Brawn GP  655.5
 11. К. Накаджима  Williams-Toyota  680.7
 12. Дж. Бътън  Brawn GP  683.0
 13. К. Райконен  Ferrari  680.5
 14. С. Буеми  Toro Rosso-Ferrari  678.0
 15. Я. Трули  Toyota  690.9
 16. А. Сутил  Force India-Mercedes  693.0
 17. Х. Алгерсуари  Toro Rosso-Ferrari  683.5
 18. Дж. Фисикела  Ferrari  678.5
 19. Р. Грожан  Renault  683.0
 20. В. Лиуци  Force India-Mercedes  656.0
Коментари
comments powered by Disqus