Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Хамилтън спечели втори пореден полпозишън

22.09.2012 17:13
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) спечели квалификациите за Гран при на Сингапур, а Пастор Малдонадо (Williams) изненадващо завърши на втора позиция. Световният шампион Себастиан Фетел (Red Bull) остана едва трети.

Хамилтън беше брилянтен във финалната фаза на елиминациите и завъртя най-бързата си обиколка за 1:46.362 минути още при първия си опит. Във втория докосна стената със задна дясна гума в един от завоите на последния сектор, но това не му попречи да спечели третия си полпозишън в последните четири състезания.

Англичанинът изпревари с над половин секунда Фетел, който беше най-бърз от началото на уикенда, а пред световния шампион най-неочаквано се вмъкна и Малдонадо. Бътън остана под челната тройка, но изпревари с цели три десети лидера във временното класиране Фернандо Алонсо с Ferrari.

Пол ди Реста демонстрира доброто темпо на Force India в Сингапур с шеста стартова позиция, а веднага зад него ще се нареди другият пилот на Red Bull Марк Уебър. Австралиецът обаче е разследван за задържане на Тимо Глок в Q1 и може да загуби мястото си на старта.

Осмият Ромен Грожан единствен от тандема на Lotus влезе в първата десетка след 12-ата позиция на съотборника си Кими Райконен. Зад него завършиха пилотите на Mercedes Михаел Шумахер и Нико Розберг, които предпочетоха да не записват време в третата фаза на квалификациите и ще могат да заложат на алтернативна стратегия за състезанието.

Няколко пилоти оставиха своя отпечатък върху предпазната стена на пистата, като най-силно по този показател се представи Бруно Сена. Бразилецът започна играта с бариерите на предпоследния завой още в първата част на квалификациите, а в началото на втората се удари в тях и не продължи.

Сена остана едва 17-и, докато неговият съотборник Малдонадо се пребори за втора позиция, с което само ще подхрани допълнително очакванията за раздяла с Williams след края на сезона. В неделя пред бразилеца ще се наредят Нико Хюлкенберг (Force India), Райконен, Фелипе Маса (Ferrari), Серхио Перес (Sauber) и дуото на Toro Rosso Даниел Рикардо и Жан-Ерик Верн.

В дъното на колоната Виталий Петров беше на път да извърши подвиг с изпреварването на Верн и Камуи Кобаяши в края на първата сесия, но с последните си обиколки двамата минаха пред руснака. Пилотът на Sauber все пак остана под чертата и ще потегли 18-и, докато по-интересното зад него се изчерпва с втората поредна по-добра квалификация за Нараин Картикеян спрямо съотборника му в HRT Педро де ла Роса. Борбата между двамата отново беше за местата на последната стартова редица.

Коментари
comments powered by Disqus