Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Късмет и полпозишън за Хамилтън

26.09.2009 16:49
Туит

Люис Хамилтън (McLaren) ще стартира от полпозишън Гран при на Сингапур, след като Рубенс Барикело катастрофира половин минута преди края на сесията и провали последните бързи обиколки на всички останали пилоти.

Себастиан Фетел (Red Bull) завърши с втори резултат, а Нико Розберг (Williams) и Марк Уебър (Red Bull) ще потеглят утре съответно трети и четвърти. Преди да катастрофира Рубенс Барикело се движеше пети, като това бе и крайното му класиране, но отборът на Brawn GP смени скоростната кутия на бразилеца преди квалификациите и заради съответното наказание от пет места на стартовата решетка, той ще потегли десети.

По твърде необичаен начин се разви квалификацията за Гран при на Сингапур. Първата сериозна изненада поднесе лидерът в шампионата Дженсън Бътън (Brawn GP), който отпадна още във втория тур и утре ще потегли дванайсети. Аналогичната съдба сполетя и Кими Райконен, останал на незавидната тринайсета позиция. Най-интересното обаче тепърва предстоеше.

По време на трите свободни тренировки Люис Хамилтън демонстрира отлично темпо, особено в първите два сектора, като на квалификациите вдигна темпото и в третия. Това моментално го направи фаворит за полпозишъна и при първите опити в Q3 световният шампион оглави класирането с резултат 1:47.891 минути. Себастиан Фетел, Марк Уебър, Нико Розберг и Рубенс Барикело също разполагаха с необходимата скорост за първото място, което бе предпоставка за изключително оспорвана битка във финалните секунди на сесията. Половин минута преди края й обаче Барикело излетя от пистата, заби се в предпазните заграждения и маршалите развяха червения флаг.

Прекратяването на квалификациите на практика обезсмисли опитите на останалите пилоти да подобрят времената си, тъй като до финала оставаха само 26 секунди, напълно недостатъчни дори и за отваряща обиколка. По този начин Хамилтън спечели третия си полпозишън за сезона, а Фетел, Розберг и Уебър допълниха челните две редици.

Победителят от миналата година Фернандо Алонсо (Renault) завърши шести, но заради наказанието на Барикело испанецът ще потегли пети. Тимо Глок (Toyota), Ник Хайдфелд (BMW Sauber) и Роберт Кубица (BMW Sauber) също ще се придвижат с едно място напред, което означава че утре ще застанат съответно на шеста, седма и осма стартова позиция. За Хейки Ковалайнен (McLaren), който бе един от най-големите потърпевши при прекратяването на сесията, остана деветото място на грида.

Стартът за Голямата награда на Сингапур е в неделя от 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus