Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Сингапур: Уебър бе най-бърз преди квалификациите

24.09.2011 15:10
Туит

Марк Уебър (Red Bull) навакса изоставането си от петъчните свободни тренировки за Гран при на Сингапур и записа най-бързата обиколка в третата последна подготвителна сесия. Само на 27 хилядни зад него остана Дженсън Бътън (McLaren).

Бътън бе един от най-активните по време на съботната тренировка и това бе напълно очаквано, след като във втората допусна нелепа грешка, която го остави с 45 минути по-малко на пистата. Ето защо британецът диктуваше събитията в рамките на първия половин час днес, но още с първия си тур за време Фетел го измести от челната позиция.

Германецът категорично бе най-бързият пилот с меките гуми на Pirelli, като той спря хронометрите на 1:47.064 двайсетина минути преди края. Той обаче не можа да се възползва от златните обиколки на супер меките Pirelli PZero заради трафика и в крайна сметка завърши тренировката на трета позиция.

Три минути преди края пък неговият съотборник Марк Уебър постигна резултат от 1:46.081 и по този начин измести Дженсън Бътън от лидерската позиция и то само с 27 хилядни.

Фернандо Алонсо (Ferrari) определено изпитваше затруднения с баланса на своя автомобил, което го остави четвърти в крайното класиране, въпреки че в състезателни условия испанецът би трябвало да бъде много по-бърз. По-бърз пък в тази сесия категорично трябваше да бъде съотборникът му Фелипе Маса, който финишира едва с осми резултат.

Люис Хамилтън (McLaren) прекара голяма част от сесията в дъното на колоната, но все пак във финалните минути прогресира до петото място. Британецът можеше да даде и по-добро време, но разби пода на своя автомобил във високите бордюри, което неминуемо се отрази върху последните му опити.

Голяма активност демонстрираха и пилотите на Mercedes, като Нико Розберг завърши шести, а Михаел Шумахер – седми, разделяни от едва шест хилядни. Те обаче останаха на 1,7 секунди зад лидера Уебър, което е показателно за разликите в класите на трите най-добри отбора и тези в средата на колоната. Челната десетка допълниха Маса, Камуи Кобаяши (Sauber) и Адриан Сутил (Force India), а резултатите на всички пилоти може да видите тук.

Квалификациите за Гран при на Сингапур започват в 17:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus