Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Бътън с най-добро време следобед

06.05.2011 15:41
Туит

Дженсън Бътън (McLaren) направи отлична заявка за предстоящия старт на „Истанбул парк”, след като завърши втората тренировка с най-добро време. Нико Розберг (Mercedes) обаче остана само на 65 хилядни зад него, а същевременно демонстрира прекрасно темпо с твърдите гуми.

За разлика от първата сесия, втората премина при отлични атмосферни условия и напълно суха писта. Това даде възможност на всички тимове да изпратят на трасето своите състезатели още с появата на зелените светлини. С едно единствено изключение – Себастиан Фетел. Пилотът на Red Bull, който катастрофира сутринта, трябваше да наблюдава отстрани подготовката на останалите състезатели, тъй като неговите механици не съумяха да възстановят автомобила му до края на втората сесия.

При отсъствието на Фетел главни действащи лица на пистата в Истанбул бяха пилотите на McLaren и тези на Mercedes, като най-голямо впечатление направи Нико Розберг. Германецът записа на-добрия резултат с твърдия комплект гуми на Pirelli 42 минути преди края на сесията, като един-единствен състезател можа да подобри този резултат, а именно Дженсън Бътън. Британецът спря хронометрите на 1:26.456 минути с меката опция и по този начин си гарантира първото място в неофициалното класиране половин час преди финала.

Розберг демонстрира отлична скорост и с меките гуми, но 65 хилядни не му достигнаха, за да мине пред Бътън. Далеч назад, на повече от половин секунда, завършиха другите двама пилоти на McLaren и Mercedes, съответно Люис Хамилтън и Михаел Шумахер.

Челната петица допълни Марк Уебър, който пое цялата отговорност за подготовката на Red Bull при отсъствието на Фетел. Това вероятно обяснява изоставането му спрямо състезателите в челото, но е безспорен показател, че категоричното предимството на Red Bull далеч не е толкова очевидно.

Фелипе Маса завърши шести, а неговият съотборник в екипа на Ferrari Фернандо Алонсо пропусна голяма част от втората сесия заради проблеми с хдравликата. Това е и причината Алонсо да остане едва единайсети.

Третата свободна тренировка за Гран при на Турция е в събота от 11:00.

Коментари
comments powered by Disqus