Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Бътън задържа McLaren начело в тренировките

28.05.2010 15:45
Туит

Световният шампион Дженсън Бътън беше най-бърз във втората свободна тренировка преди състезанието за Голямата награда на Турция във Формула 1 и така задържа McLaren начело след петъчния ден.

В сутрешната сесия най-добър резултат записа неговият съотборник Люис Хамилтън, който следобед остана четвърти.

Двойката на McLaren беше разделена от пилотите на Red Bull Марк Уебър и Себастиан Фетел, които са лидери във временното класиране за шампионата.

Бътън записа най-бързата си обиколка за 1:28.280 мин., а австралиецът остана на само 0.098 сек. зад него. Третото време на Фетел беше с 0.310 сек. по-слабо от това на световния шампион, докато Хамилтън не успя да подобри резултата си от първата сесия и завърши деня на 0.392 сек. зад своя съотборник.

До средата на следобедната тренировка пилотите на водещите отбори даваха близки времена, като двата McLaren-а водеха колоната, следвани от останалите подредени по двойки пилоти на Red Bull, Mercedes, Renault, Sauber и Force India.

Малко след това редът беше нарушен от Фетел, който с меките гуми записа най-бързото време до момента (1:28.590) и изпревари Хамилтън с 0.82 сек. Германецът се задържа начело за около пет минути, след което Бътън отново изведе McLaren напред с резултат 1:28.280 мин., който остана неподобрен до края на сесията.

Уебър също изпревари Фетел и Хамилтън, с което пилотите на Red Bull допълниха първата тройка в таблицата с времената. Въпреки това тренировката не завърши по най-добрия начин за екипа. Австралиецът спря на пистата пет минути преди края на сесията, след като задницата на болида му беше обгърната в дим.

В същото време Фетел сигнализира на тима по радиото за притесненията си относно налягането на водата в своя автомобил, с което породи поредните въпросителни за надеждността на Red Bull.

Хамилтън запази четвъртата си позиция, а веднага зад него се нареди Фернандо Алонсо с първото Ferrari след слабото си представяне в сутрешната сесия.

Пилотите на Mercedes завършиха шести и седми, като този път Нико Розберг изпревари Михаел Шумахер. Зад тях се нареди тандемът на Renault Роберт Кубица и Виталий Петров, следвани от Фелипе Маса с второто Ferrari.

И през втората свободна тренировка бързият и дълъг осми завой се оказа сериозно предизвикателство за някои пилоти. Витантонио Лиуци се завъртя, но за негов късмет не повтори сутрешния удар в стената на своя съотборник във Force India Адриан Сутил.

Трикратният победител на „Истанбул парк“ Фелипе Маса също допусна грешка в този участък от пистата. Той започна да се пързаля в дълъг дрифт, но овладя болида си навреме и се върна на трасето.

Коментари
comments powered by Disqus