Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Хамилтън начело във втората тренировка

24.08.2007 16:08
Туит

Люис Хамилтън оглави неофициалното класиране във втората свободна тренировка днес. Пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:28.469 минути, но въпреки първото място не успя да подобри постижението на Кими Райконен от сутрешната сесия на „Истанбул Парк“.

За категорични изводи все още е твърде рано, особено с оглед на факта, че червеният флаг изпъстри сериозно втората сесия. 22 минути след началото на следобедната тренировка Джанкарло Фисикела премина през една от шахтите на пистата и в резултат капакът й се измести. Тренировките бяха прекратени за близо половин час, което наруши сериозно ритъма на отборите.

Кими Райконен отново демонстрира добра форма и регистрира втори резултат. Трето и четвърто време записаха пилотите на Toyota Ралф Шумахер и Ярно Трули, които нагледно демонстрираха съответствието между характеристиките на пистата „Истанбул Парк“ и спецификите на болида TF107.

Пети завърши Фелипе Маса, който изпревари с шест стотни Фернандо Алонсо. Състезателят на McLaren се появи в Турция с твърде нетипична за него брада, която едва ли е очаровала босът на Сребърните стрели Рон Денис. Седми резултат регистрира Нико Розберг с Williams Toyota, а зад него останаха вторите пилоти на Renault и BMW Sauber - Хейки Ковалайнен и Роберт Кубица.

Заради проблемите по време на първата сесия Дейвид Култард пропусна голяма част и от следобедната тренировка. Екипът на Red Bull смени двигателя и структурното окабеляване на RB3. Въпреки че завъртя само 12 обиколки, опитният шотландец завърши на единайсета позиция. Неговият съотборник Марк Уебър остана седемнайсети.

Джанкарло Фисикела отново не бе на нивото на младия представител на Renault Ковалайнен. Италиенцът, чието бъдеще във френския тим е все още под въпрос, зае дванайсета позиция, като от претендентите за точките единствено Хайдфелд остана зад него.

Дуото на Honda Бътън и Барикело (съответно тринайсети и четиринайсети) този път се справи с конкуренцията на Super Aguri. Сато остана шестнайсети, а неговият съотборник Антъни Дейвидсън - осемнайсети. Една от причините за слабото представяне на английския пилот е грешката в завой номер три, която преждевременно сложи край на участието му в петъчните тренировки.

Гран при на Турция – втора тренировка

1. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes 1:28.469 28 об. 
2. К. Райконен Ferrari + 0.293 21 об.
3. Р. Шумахер Toyota + 0.304 23 об.
4. Я. Трули Toyota + 0.405 28 об.
5. Ф. Маса Ferrari + 0.415 25 об.
6. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes + 0.478 24 об.
7. Н. Розберг Williams-Toyota + 0.526 27 об.
8. Х. Ковалайнен Renault + 0.556 28 об.
9. А. Вурц Williams-Toyota + 0.624 27 об.
10. Р. Кубица BMW Sauber + 0.899 31 об.
11. Д. Култард Red Bull-Renault + 0.966 12 об.
12. Дж. Фисикела Renault + 0.987 28 об.
13. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.323 30 об.
14. Дж. Бътън Honda + 1.476 26 об.
15. Р. Барикело Honda + 1.586 31 об.
16. Т. Сато Super Aguri-Honda + 1.635 27 об.
17. М. Уебър Red Bull-Renault + 1.846 25 об.
18. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 2.061 24 об.
19. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 2.233 24 об.
20. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 2.332 16 об.
21. А. Сутил Spyker-Ferrari + 2.684 32 об.
22. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 2.706 32 об.
Коментари
comments powered by Disqus