Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Хейки начело след втората тренировка

05.06.2009 15:01
Туит

Хейки Ковалайнен (McLaren) бе най-бърз във втората свободна тренировка, предшестваща старта за Голямата награда на Турция. Само на шест хилядни зад него остана пилотът на Renault Фернандо Алонсо.

Финландецът записа най-бързата си обиколка половин час след началото на сесията, като до финала й остана начело. Единственият сериозен конкурент на Хейки за първото място бе Фернандо Алонсо. Испанецът направи серия бързи обиколки с мекия комплект гуми малко преди края на 90-те минути, като само шест хилядни не му достигнаха да оглави класирането.

На трета позиция завърши пилотът на BMW Sauber Роберт Кубица, а Казуки Накаджима (Williams) и Себастиан Фетел (Red Bull) допълниха челната петица. Победителят от китайската Гран при пропусна част от сесията, след като половин час след началото й получи повреда в силовото предаване на RB5 на Red Bull.

Интересен факт от следобедната петъчна тренировка е, че първите шестнайсет пилоти се вместиха в осем десети.

Коментари
comments powered by Disqus