Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Кратък първи стинт за Фетел

06.06.2009 18:25 4
4
2571848720
Туит

ФИА публикува теглото на автомобилите преди старта за Голямата награда на Турция. Спечелилият полпозишън Себастиан Фетел (Red Bull) е най-лекият в първата осмица.

Автомобилът на германеца (плюс горивото и пилота) тежи 649.5 килограма, докато машината на втория Дженсън Бътън (Brawn GP) е 655.5. Това означава, че Фетел ще направи първия си бокс две, максимум три обиколки по-рано от основния си конкурент за победата.

На най-дълга първа серия от пилотите в първата осмица ще разчита световният шампион за 2007 г. Кими Райконен (Ferrari). Неговият болид тежи 658.0 килограма. С цели 14 по-малко е Фернандо Алонсо, който ще получи на най-агресивната стратегия утре.

Последният на стартовата решетка Себастиен Бурде (Toro Rosso)  е единственият пилот, чийто автомобил преминава границата от 700 килограма. Стратегията с едно спиране в бокса обаче не е характерна за „Истанбул парк”, което означава, че французинът може да се надява само на автомобил за сигурност, за да мине по-напред в класирането.

 

 пилот отбор кг
 1. С. Фетел Red Bull-Renault 649.5
 2. Дж. Бътън  Brawn GP-Mercedes 655.5
 3. Р. Барикело Brawn GP-Mercedes 652.5
 4. М. Уебър Red Bull-Renault 656.0
 5. Я. Трули Toyota 652.0
 6. К. Райконен Ferrari 658.0
 7. Ф. Маса Ferrari 654.0
 8. Ф. Алонсо Renault 644.5
 9. Н. Розберг Williams-Toyota 660.0
 10. Р. Кубица BMW Sauber
 664.0
 11. Н. Хайдфелд BMW Sauber 681.5
 12. К. Накаджима Williams-Toyota 680.4
 13. Т. Глок Toyota 689.0
 14. Х. Ковалайнен McLaren-Mercedes 665.0
 15. А. Сутил Force India-Mercedes
 668.5
 16. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes 696.5
 17. Н. Пикет Renault 689.6
 18. С. Буеми Toro Rosso-Ferrari 686.5
 19. Дж. Фисикела Force India-Mercedes 688.5
 20. С. Бурде Toro Rosso-Ferrari 701.0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментари

Андрей
Стинт е най-общо серия обиколки, т.е. времето, което пилотът прекарва на пистата между два бокса. Използва се много често във Формула 1, както и в 24-те часа на Льо Ман, въобще в моторните спортове.

Freewill
Здравейте, понеже и тук срещам думата "стинт" моля да разясните от къде идва, в кой технически бранш или къде изобщо се среща освен в тази публикация. Според коментара става ясно че е живота на един комплект гуми в моторен спорт при, който е необходимо да бъдат сменяни. stint - скъпя се свиди ми се, ограничаване

габровец
Ами ако се сблъскат на първия или втория завой?... Дано Кими потегли този път по-добре, въпреки ,че ще е от прашната страна!

Генчо
Барикело утре ще спечели първата си победа за сезона. Втори ще остане Фетел, а трети ще се класира лидера в шампионата - Бътън. Фераритата ще заемат следващите две места, пред тойотите.

comments powered by Disqus