Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Маса надделя над Хамилтън в битката за полпозишън

25.08.2007 14:08
Туит

Фелипе Маса ще потегли от първа позиция в старта за Голямата награда на Турция. Пилотът на Ferrari спря хронометрите на 1:27.329 минути в последната си бърза обиколка и изпревари с 44 хилядни втория Люис Хамилтън.

Квалификациите в Унгария останаха в миналото с един от най-сериозните скандали във Формула 1 през сезон 2007. За щастие в Турция аналогични случки нямаше. Въпреки това напрежението на пистата “Истанбул Парк” бе огромно, а битката за челната позиция – решена в последните секунди на надпреварата.

С прекрасен първи сектор във финалната обиколка Фелипе Маса успя да излезе начело в таблицата изпреварвайки само с 44 хилядни втория Люис Хамилтън. Неговият съотборник в екипа на Ferrari Кими Райконен също демонстрира страхотно темпо, но в последната комбинация от завои преди старт-финалната права допусна грешка и остана на трета позиция. Четвърти завърши Фернандо Алонсо, който записа най-доброто време за целия уикенд по време на втората сесия - 1:26.841 минути.

По традиция директно зад пилотите на Ferrari и McLaren се наредиха представителите на BMW Sauber. Роберт Кубица, който завърши с пето време, ще си партнира със своя съотборник Ник Хайдфелд на трета стартова редица. Прекият конкурент Renault също вкара и двамата си състезатели в челната десетка. Хейки Ковалайнен завърши седми, а Джанкарло Фисикела – десети.

Зрителите на “Истанбул Парк” станаха свидетели на поредната блестяща квалификация за Нико Розберг, който намери място сред осемте най-добри на пистата този следобед. Неговият съотборник в екипа на Williams Алекс Вурц обаче отново пропусна третия тур и утре ще потегли от шестнайсета позиция.

Една от приятните изненади за деня бе представянето на Антъни Дейвидсън. Въпреки финансовата криза в Super Aguri 28-годишният англичанин с лекота премина първата квалификационна серия и бе само на крачка от класиране в третата. В последните секунди на втория тур обаче Дейвидсън бе изпреварен от Ярно Трули. Единайсетата позиция за представителя на Super Aguri все пак има и своите позитиви, тъй като позволява много по-големи вариации при избора на стратегия за предстоящото състезание.

Разочарованието на деня бе Ралф Шумахер. По време на свободните тренировки опитният германец записа няколко много силни времена. Състезателният му екип обаче не се справи добре с настройките за квалификациите и той не можа да прескочи първата пресявка, финиширайки осемнайсети. Неговият съотборник Ярно Трули утре ще стартира от девета позиция.

Надеждите в Spyker бяха възложени върху В-спецификацията на F8-VII. Провалът й на краш-тестовете обаче принуди Сутил и Ямамото да застанат зад волана на стария болид. И двамата пилоти изпитваха сериозни трудности с управлението на колата особено в осми и девети завой, където на няколко пъти напуснаха пистата. По традиция те останаха на последна стартова редица, като с оглед на поведението на F8-VII успешният финал в старта за Голямата награда на Турция ще бъде истинско постижение.

Гран при на Турция - стартова решетка

1. Ф. Маса Ferrari
2. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes
3. К. Райконен Ferrari
4. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes
5. Р. Кубица BMW-Sauber
6. Н. Хайдфелд  BMW-Sauber
7. Х. Ковалайнен Renault
8. Н. Розберг Williams-Toyota
9. Я. Трули Toyota
10. Дж. Фисикела Renault

11. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda
12. М. Уебър Red Bull-Renault
13. Д. Култард Red Bull-Renault
14. Р. Барикело Honda
15. Дж. Бътън Honda
16. А. Вурц Williams-Toyota

17. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari
18. Р. Шумахер Toyota
19. Т. Сато Super Aguri-Honda
20. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari
21. А. Сутил Spyker-Ferrari
22. С. Ямамото Spyker-Ferrari

Коментари
comments powered by Disqus