Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: McLaren зададе темпото

28.05.2010 11:31 1
1
2571874676
Туит

Люис Хамилтън бе най-бърз в първата тренировка за Гран при на Турция, а неговият съотборник в екипа на McLaren Дженсън Бътън завърши с второ време.

Хамилтън записа най-бързата си обиколка в средата на сесията, като резултатът му бе с цяла секунда по-добър от този на Бътън. До края на тренировката времената на двамата британци така и не бяха подобрени, за което известна заслуга имаше и Адриан Сутил (Force India), катастрофирал три минути преди финала в осмия завой.

Приблизително половин час бе нужен на тимовете и техните пилоти да запишат първата бърза обиколка, като неин автор бе Сакон Ямамото. Японецът, който е тестови пилот на HRT, замести Бруно Сена за сутрешната тренировка, но явно изпитваше сериозни затруднения с шасито на Dallara и спря хронометрите на 1:38.785 минути. Впоследствие водещите отбори и техните състезатели взеха нещата в свои ръце, като Себастиан Фетел (Red Bull) и Роберт Кубица (Renault) за кратко бяха в челото преди пилотите на McLaren да започнат да въртят бързите си обиколки.

Хамилтън първи даде най-добро време – 1:29.672 минути, но малко по-късно Бътън оглави класирането, след като подобри неговия резултат само с пет стотни. Отговорът на световния шампион за 2008 г. обаче бе впечатляващ. Пет минути, след като Дженсън излезе начело, Хамилтън спря хронометрите на 1:28.653 минути.

Mercedes GP зае следващите две места в неофициалното класиране, като разликата между третия Михаел Шумахер и четвъртия Нико Розберг бе само една десета. Себастиан Фетел, който тестваше за първи път F-duct системата на Red Bull, завърши пети, докато неговият съотборник Марк Уебър (без F-duct) остана осми. Между тях място намериха двамата пилоти на Renault Роберт Кубица и Витали Петров.

Фернандо Алонсо, който заедно с Фелипе Маса ще отбележи Гран при номер 800 за екипа на Ferrari, остана девети, а челната десетка допълни катастрофиралият в края на сесията Адриан Сутил.

Втората свободна тренировка за Гран при на Турция започва в 14:00.

Коментари

анонимен
Тоя циганин не спряха да го лансират/Хамилтън/.Опорочиха този моторен спорт,пак има нагласяне на големи лоби интереси в световен план.

comments powered by Disqus