Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Розберг зададе темпото

05.06.2009 10:14
Туит

Нико Розберг даде най-добро време в първата свободна тренировка за Гран при на Турция. Пилотът на Williams спря хронометрите на 1:28.952 минути в края на сесията и изпревари с три десети Люис Хамилтън (McLaren).

По традиция състезателният уикенд на „Истанбул парк” започна лениво, тъй като пистата е домакин единствено на Формула 1 и поддържащите шампионати и не се използва през останалото време от годината. Фаворитите изчакваха пилотите от дъното на стартовата решетка да „разчистят” трасето. Люис Хамилтън бе първият от претендентите за по-челно класиране, които записаха бърза обиколка. Половин час след началото на сесията пилотът на McLaren спря хронометрите на 1:33.992 минути, като още в следващия опит вдигна летвата на 1:32.205.

С напредване на времето резултатите постепенно започнаха да се подобряват, като първо Ярно Трули (Toyota), а впоследствие Казуки Nакаджима (Williams), Фелипе Маса (Ferrari) и Себастиан Фетел (Red Bull) оглавиха за кратко колоната. Хамилтън обаче не бе казал последната си дума и близо половин час преди края на сесията излезе отново начело с резултат 1:29:319 минути.

На няколко пъти Маса бе близо до постижението на британеца, но при един от опитите си отвори прекалено първия завой и разкъса част от изкуствената настилка в зоната за сигурност. Това принуди рейс контрола да прекрати тренировката 18 минути преди края й. За щастие маршалите се справиха бързо с проблема и само четири по-късно сесията бе подновена, като Хамилтън отново регистрира най-бързата обиколка - 1:29.263 минути за пилота на McLaren, който демонстрира впечатляващо темпо в началото на състезателния уикенд.

По всичко личеше, че Люис ще запази първото място, след като първо Фетел, а впоследствие и Трули не можаха да мго прескочат, като италианецът остана само на 8 хилядни зад него, а Фетел – на седем десети. С последната си бърза обиколка обаче Нико Розберг мина под границата от 1:29 минути и завърши поредната тренировка в челото на класирането. Хамилтън остана втори, а Фетел, Трули и Маса допълниха челната петица.

Тази сутрин отборът на Brawn GP бе далеч от познатото ни темпо. Лидерът в шампионата Дженсън Бътън завърши едва единайсети, а неговият подгласник – Рубенс Барикело – девети. Със сигурност обаче екипът на Рос Барун отново ще е сред фаворитите за победата, тъй като разликите в класирането на този етап едва ли са показателни за разпределението на силите. Впечатление обаче прави фактът, че първите тринайсет се вместват в рамките на една секунда, което е предпоставка за изключително оспорвана надпревара.

Коментари
comments powered by Disqus