Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Турция: Три за Уебър, седем за Red Bull

29.05.2010 14:16
Туит

Марк Уебър спечели третия си пореден полпозишън, а Red Bull – седмия от началото на сезона. По-малко от две десети не достигнаха на втория Люис Хамилтън (McLaren), за да прекъсне серията на австрийския тим, а Себастиан Фетел (Red Bull) остана трети.

Ferrari направи една от най-слабите си квалификации, след като Фелипе Маса завърши осми, а Фернандо Алонсо дори не прескочи втората фаза. Михаел Шумахер (Mercedes) ще потегли утре от пета позиция, въпреки че излетя от пистата при последния си бърз тур.

Най-голямата изненада в квалификациите за Гран при на Турция дойде в края на втората фаза. Фернандо Алонсо допусна минимални грешки и при двете си бързи обиколки с меките гуми, в резултат на което остана едва на дванайсета позиция. Междувременно Камуи Кобаяши (Sauber) се промъкна между първите десет, като остави Адриан Сутил и екипа на Force India извън голямата битка в последната фаза от квалификациите, а тя определено си заслужаваше!

Себастиан Фетел започна първата си бърза обиколка в Q3 по блестящ начин. След първите два сектора 22-годишният германец водеше с четири десети на излезлия на първа позиция Люис Хамилтън, но в третия пропиля целия си аванс и записа второ време. Междувременно обаче неговият съотборник Марк Уебър отговори с най-бърза обиколка.

По аналогичния начин се разви и сценарият при вторите опити. Фетел явно изпитваше проблеми със спирачките си и изпусна спирането за първия завой, като по този начин провали и втората си бърза обиколка, а Марк отново бе безгрешен - 1:26.295 минути. Последната дума имаше Хамилтън. Британецът записа рекорден първи и трети сектор и по всичко изглеждаше, че ще вземе първия си полпозишън от началото на сезона, но авансът на Уебър във втория (цели четири десети) остави британеца на второ място.

Фетел трябваше да се задоволи с третата позиция на стартовата решетка след двете си грешки, а Дженсън Бътън потвърди предположенията, че McLaren е вторият по сила отбор в Турция с четвъртото си време. Следващите две места бяха окупирани от пилотите на Mercedes. Михаел Шумахер пробва атака в последната си обиколка, но изтърва своя автомобил на осмия завой и се озова в чакъла. Въпреки грешката обаче германецът завърши с пето време, на една десета пред съотборника си Нико Розберг, който утре ще стартира шести.

В челната десетка попаднаха още Роберт Кубица (Renault), Фелипе Маса, Витали Петров (Renault), който за първи път участва в Q3, и Камуи Кобаяши.

Стартът за Голямата награда на Турция започва утре от 15:00.

Коментари
comments powered by Disqus