Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Унгария: Хамилтън ще потегли от първа позиция

28.07.2012 14:54
Туит

Люис Хамилтън спечели по безапелационен начин квалификациите за Гран при на Унгария. Пилотът на McLaren изпревари с цели четири десети Ромен Грожан (Lotus).

Стратегията с едно излизане на пистата в Q3 остави Себастиан Фетел (Red Bull) на трета позиция, а неговият съотборник Марк Уебър ще стартира едва единайсети, след като Бруно Сена (Williams) го изпревари с 18 хилядни в Q2.

Трите свободни тренировки показаха по недвусмислен начин, че Люис Хамилтън е фаворит за спечелването на полпозишъна в Унгария. Едва ли някой обаче е очаквал британецът да постигне толкова категоричен успех. Той с лекота прескочи първите две фази на квалификацията, а още в самото начало на третата си гарантира достатъчно добър резултат, че да застане на първа стартова позиция. Все пак Хамилтън направи още едно излизане на пистата в заключителните минути и спря хронометрите на 1:20.953, печелейки по този начин полпозишън номер 150 за екипа на McLaren.

Ромен Грожан, който изпитваше сериозни затруднения по време на свободните тренировки, изненадващо завърши на второ място и утре има реален шанс да се бори за победата, тъй като автомобилът на Lotus по традиция показва отлично състезателно темпо. Французинът обаче няма нов комплект меки гуми, което може да се окаже проблем за предстоящото състезание.

Без нови меки гуми остана и третият Себастиан Фетел, който направи само едно излизане на пистата в третата квалификационна фаза, но все пак завърши пред Дженсън Бътън (McLaren). Петата позиция пък бе за Кими Райконен, който изненадващо не бе на нивото на Грожан, въпреки че разполагаше с много по-добър баланс от своя съотборник по време на тренировките.

Предположенията, че екипът на Ferrari няма да бъде на ниво в Унгария, се потвърдиха напълно, защото Фернандо Алонсо и Фелипе Маса трябваше да прибегнат към меките гуми още в първата квалификационна фаза. Това принуди и двамата да направят само по едно излизане на пистата в Q3 и в крайна сметка ги остави шести и седми.

Бруно Сена (Williams) записа серия от впечатляващи резултати по време на свободните тренировки, които показаха, че има шанс за добро класиране в квалификациите.Неговият съотборник Пастор Малдонадо обаче отново бе по-бърз и утре ще потегли осми, докато Сена остана девети. Челната десетка допълни Нико Хюлкенберг (Force India).

Квалификацията за Гран при на Унгария бе огромно разочарование не само за Марк Уебър, който именно заради Сена остана извън Q3, но и за двамата пилоти на Mercedes. Нико Розберг даде тринайсето време, а Михаел Шумахер – едва седемнайсето, което е най-слабата квалификация за немския тим след Гран при на Европа през 2010 г.

Стартът за Голямата награда на Унгария ще бъде даден в неделя от 15:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus