Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Унгария: Хейки с най-добро време сутринта

24.07.2009 12:04
Туит

Хейки Ковалайнен бе най-бърз в първата тренировка за Гран при на Унгария. Пилотът на McLaren, който спечели миналата година на „Хунгароринг“, спря хронометрите на 1:22.278 минути в последната си обиколка и изпревари с 59 хилядни втория Нико Розберг (Willimas).

Трето време даде Люис Хамилтън (McLaren), а победителят от последната Гран при Марк Уебър (Red Bull) завърши четвърти. Челната петица допълни Казуки Накаджима (Williams).

Първата свободна тренировка очаквано започна със сериозна активност от страна на Toro Rosso, защото базираният във Фаенца тим най-накрая получи дългоочаквания нов аеродинамичен пакет от братския Red Bull. Същевременно новакът Хайме Алгерсуари трябваше да трупа опит зад волана на автомобил от Формула 1, тъй като досегът му с тези машини се изчерпваше единствено с няколко аеродинамични теста в права линия.

Алгерсуари и неговият съотборник Себастиен Буеми за кратко оглавяваха класирането преди водещите отбори да се включат в сесията. Постепенно обаче двамата изостанаха, като начело излязоха първо Роберт Кубица (BMW Sauber), а впоследствие и Фелипе Маса (Ferrari). Половин час след старта Марк Уебър поведе колоната, като резултатът му от 1:22.615 минути бе достатъчен, за да го задържи на първото място почти до финала на сесията.

Шест минути преди края обаче Люис Хамилтън демонстрира за пореден път, че McLaren е намерил правилната посока в развитието на MP4-24 и оглави класирането. Британецът обаче остана твърде кратко начело, защото Нико Розберг отговори с най-бърз обиколка. И когато всички очакваха това да е крайното класиране от първата тренировка, Хейки Ковалайнен изненадващо даде време 1:22.278 минути.

Ярно Трули (Toyota) прекара по-голяма част от сесията в челни редици, но в края й се смъкна до шестото място, след като и Казуки Накаджима мина пред него. Двамата пилоти на Ferrari Кими Райконен и Фелипе Маса завършиха съответно седми и осми, а челната десетка допълниха Фернандо Алонсо (Renault) и Дженсън Бътън (Brawn GP). Лидерът в шампионата бе с цели осем десети зад Ковалайнен, докато неговият съотборник Рубенс Барикело, който остана тринайсети, изостана близо със секунда.

Коментари
comments powered by Disqus