Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Унгария: Санкции за Алонсо и McLaren

05.08.2007 11:08
Туит

Люис Хамилтън ще стартира от първа позиция Гран при на Унгария, а не Фернандо Алонсо. След подробно разследване по случая със забавянето в бокса на испанеца и последвалата невъзможност на неговия съотборник да направи последната си бърза обиколка, стюардите на надпреварата обявиха McLaren и световния шампион в предумишлено действие, за което ще бъдат санкционирани.

Алонсо е наказан с пет места назад в стартовата решетка и днес ще потегли от шеста позиция. McLaren предварително ще бъде санкциониран с всички точки за шампионата при конструкторите, които евентуално ще бъдат спечелени от пилотите на отбора.

Представителите на ФИА стартираха официално разследване вчера след квалификациите, тъй като Алонсо остана неподвижен в бокса близо 30 секунди преди последните бързи обиколки. Люис бе принуден да го изчака на питлейна, поради което не успя да завърши подгряващата си обиколка преди 15-те минути за третия решителен тур да са изтекли. След дълго обсъждане стюардите на ФИА признаха Алонсо и McLaren виновни за неправомерното задържане на Хамилтън.

Обяснението на ръководството на Сребърните стрели е, че те са задържали Алонсо в бокса двайсет секунди, а Хамилтън е трябвало да изчака зад него, за да може световният шампион да излезе на пистата, когато няма трафик. Но разследването на ФИА сочи, че по това време на “Хунагроринг” са се движили само четири автомобила. “Действията на отбора в последните минути на квалификацията са в ущърб на интересите на състезанието и на моторния спорт като цяло”, гласи официалното решение по случая, адресирано към боса на McLaren Рон Денис.

Отхвърлено бе и нелогичното обяснение на Алонсо, че е останал в бокса десет секунди повече от предвиденото (след като “лолипопът” бе вдигнат), за да провери дали неговият болид е оборудван с правилните гуми. “Стюардите са категорични, че (Алонсо) е задържал неправомерно друг пилот, Хамилтън, като в резултат на неговите действия ще последва наказание с пет места назад в стартовата решетка.”

Санкцията за световния шампион е необратима. Ръководството на McLaren обаче подчерта, че ще обжалва наказанието за отнемане на точки в шампионата при конструкторите. Те имат възможност да представят своята гледна точка по случая до вторник.

Междувременно Фисикела също бе санкциониран с пет места назад в стартовата решетка и днес ще потегли 13-ти. Причината за наказанието е, че пилотът на Renault неправомерно задържа Сакон Ямамато при бързата му обиколка по време на третия квалификационен тур.

Коментари
comments powered by Disqus