Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Великобритания: Алонсо най-бърз преди квалификациите

05.07.2008 12:07
Туит

Фернандо Алонсо оглави класирането в третата финална тренировка за Гран при на Великобритания. Испанецът завърши сесията с резултат 1:20.740 минути, който постигна в последната си бърза обиколка на изсъхналата междувременно писта.

Втори остана пилотът на Red Bull Марк Уебър, а Хейки Ковалайнен (McLaren) затвърди отличното си представяне вчера с трето време. Изненадващо четвъртата позиция в неофициалното класиране за най-бърза обиколка окупира Себастиан Фетел (Toro Rosso).

Дъждът, паднал сутринта над пистата „Силвърстоун” затрудни пилотите в началните минути на сесията заради мократа настилка, която принуди отборите да тестват с „екстрийм” версията на Bridgestone Potenza. С всяка изминала минута обаче условията на пистата се подобряваха, като постепенно състезателите преминаха на „интермедиа”, а 20 минути преди финала на тренировката Ник Хайдфелд сложи гуми за сухо. Пилотът на BMW Sauber моментално излезе начело, подобрявайки с цели четири секунди резултата на предишния лидер Фелипе Маса (Ferrari). В следващата обиколки Бързия Ник спечели още две секунди, което провокира голяма част от пилотите също да влязат в бокса за смяна на гуми.

След Хайдфелд за кратко начело излязоха Фернандо Алонсо, Тимо Глок (Toyota)и Кими Райконен (Ferrari), като девет минути преди финала на сесията Марк Уебър оглави класирането. Малко преди пистата да бъде затворена част от пилотите прецениха, че условията са достатъчно добри, за да тестват и с мекия комплект за сухо. Ковалайнен бе първият от тях и вдигна летвата на 1:21.266 минути, близо с половин секунда по-добро постижение от това на Уебър. Последната дума обаче имаше Фернандо Алонсо, който във финалната си обиколка спря хронометрите на 1:21.266 минути. Марк Уебър също направи опит да излезе начело, но остана на две десети зад испанеца. Ковалайнен завърши трети, а само 11 хилядни не достигнаха на четвъртия Себастиан Фетел да го изпревари.

Челната петица допълни Люис Хамилтън (McLaren), докато двамата пилоти на Ferrari Кими Райконен и Фелипе Маса останаха съответно на девета и дванайсета позиция.

Въпреки тежките условия на пистата повечето пилоти нямаха проблеми тази сутрин. Казуки Накаджима (Williams) и Ярно Трули (Toyota), които вчера следобед сътвориха двата най-сериозни инцидента, записаха по едно завъртане, но без сериозни последици. Дейвид Култард обаче трябваше да пропусне голяма част от сесията заради технически проблеми с болида на Red Bull. Ветеранът не можа да се възползва от изсъхналата писта и логично остана последен с 11 секунди пасив.

Коментари
comments powered by Disqus