Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Великобритания: Фетел излезе начело преди квалификациите

09.07.2011 13:13
Туит

Себастиан Фетел (Red Bull) изпревари с 63 хилядни Фернандо Алонсо (Ferrari) в третата свободна тренировка за Гран при на Великобритания. Сагата с обдуханите дифузори продължава с пълна сила.

ФИА отне на Renault правото да използва на 50% обдухания дифузор при върнат педал на газта преди началото на третата свободна тренировка, но въпреки това Себастиан Фетел записа най-бързата обиколка. Разликата между него и втория Фернандо Алонсо обаче е само 63 хилядни, а успоредно с това резултатите на испанеца с твърдия комплект гуми бяха по-добри от тези на Фетел.

Третата свободна тренировка започна при променливи атмосферни условия, което накара част от пилотите да останат в боксовете си и да изчакат лекия ръмеж да спре окончателно. Ето защо Хайме Алгерсуари (Toro Rosso) първи оглави класирането, но впоследствие Михаел Шумахер (Mercedes) и Марк Уебър (Red Bull) излязоха начело с твърдите гуми. Подготовката на последните двама не протече по най-добрия начин, защото в средата на сесията и Уебър, и седемкратният световен шампион останаха в гаражите си заради проблеми съответно с изпускателната система и със скоростната кутия.

Междувременно Фернандо Алонсо направи серия от шест тура с твърдите гуми на Pirelli, като най-добрият от тях (1:32.843) го изведе в челото на класирането и пред Нико Розберг (Mercedes), който с меката опция на PZero спря хронометрите на 1:33.044. Пастор Малдонадо (Williams) бе следващият лидер на колоната, но за кратко, защото Алонсо отново си върна челната позиция, преминавайки към меките гуми осем минути преди края.

Тази сутрин ФИА се отметна от първоначалното си решение двигателите на Renault да могат да използват 50% отворен дросел при спиране, което остави питуола на Red Bull празен в началото на сесията, защото тим-шефът Кристиан Хорнер и Ейдриън Нюи разговаряха междувременно с техническия делегат Чарли Уайтинг. Малко по-късно те се появиха отново на обичайните си места и видяха как три минути преди финала на тренировката техният пилот Себастиан Фетел оглавява класирането с време 1:31.401 минути.

Зад Фетел завърши Алонсо, а Марк Уебър все пак се върна на трасето за последните десетина минути и зае третото място, изпреварвайки Фелипе Маса. Малдонадо изненадващо завърши пети, следван от Дженсън Бътън (McLaren), Камуи Кобаяши (Sauber), Нико Розберг, Серхио Перес (Sauber) и допълнилия челната десетка Пол ди Реста (Force India).

Квалификациите за Голямата награда на Великобритания стартират в 15:00.

Коментари
comments powered by Disqus