Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Великобритания: Отново Red Bull

19.06.2009 16:56
Туит

Двамата пилоти на Red Bull Себастиан Фетел и Марк Уебър доминираха и във втората свободна тренировка за Гран при на Великобритания.

Фетел и Уебър наложиха темпото още в началните минути на сесията, като половин час преди края й австралиецът вдигна летвата на 1:19.597 минути. Малко по-късно обаче Фетел подобри с една десета резултата на своя съотборник и оглави класирането. Младата звезда на Red Bull остана начело до финала, въпреки че резултатът му бе с 56 хилядни по-слаб от най-бързата обиколка, която регистрира сутринта.

За втория Уебър сесията приключи по-рано от планираното. Седем минути преди края на фиксираните 90 австралиецът атакува агресивно бордюрите на „Чапел” и впоследствие бе принуден да паркира своя автомобил в зоната за сигурност край „Стоу” с вероятна повреда в окачването.

Истинска сензация сътвори Адриан Сутил, който изведе Force India на трета позиция. Явно промените по болида на индийския тим имат ефект, тъй като Сутил и Фисикела бяха конкурентни и по време на сутрешната сесия. Италианецът обаче не бе на ниво следобед и финишира едва деветнайсети.

Третият Сутил остана на половин секунда зад лидера, а Каузки Накаджима (Williams), който завърши с четвърти резултат, бе на цели 753 хилядни зад Фетел. Челната петица допълни Фернандо Алонсо (Renault), въпреки че една от бързите му обиколки в края на сесията бе блокирана от шестия Рубенс Барикело (Brawn GP).

Пилотът на McLaren Люис Хамилтън, който избра да кара без KERS в петъчните тренировки, завърши със седми резултат, като зад него останаха Ярно Трули (Toyota), Нико Розберг (Williams) и Нелсиньо Пикет (Renault).

Подготовката за предстоящата Гран при на Великобритания тече с пълна сила, но всички погледи са насочени към падока. Дали FOTA наистина ще изпълни заканата си и ще формира нови серии догодина или ще постигне примирие с ФИА? Ще разберем най-късно утре, тъй като тогава изтича крайният срок, в който Мозли и компания трябва да обявят участниците във Формула 1 за сезон 2010.

Коментари
comments powered by Disqus