Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Ferrari начело след първата тренировка

28.09.2007 08:09
Туит

Ferrari поведе колоната в първата тренировка на пистата „Фуджи”. В последните минути на сесията Кими Райконен излезе начело, изпреварвайки своя съотборник Фелипе Маса с резултат 1:19.333 минути. Във финалната обиколка финландецът отново подобри постижението си и вдигна летвата на 1:19.119 минути.

Пилотите на McLaren, които окупираха следващите две места в таблицата, също спореха помежду си за по-предно класиране. По време на първите серии лидер за Сребърните стрели бе Люис Хамилтън, но в края на сесията Алонсо подобри със 140 хилядни резултата на своя съотборник и излезе на трета позиция.

Отлична форма демонстрираха днес и пилотите на Williams. Нико Розберг завърши пети, а Алекс Вурц – седми. Между тях се вклини състеателят на BMW Sauber Роберт Кубица.

Ярно Трули изведе Toyota до осма позиция. Неговият съотборник Ралф Шумахер, който е все по-далеч от подновяването на договора си с японския тим, остана едва петнайсети. Половин час преди финала на сесията Ралф се завъртя в завой номер шест.

Пилотът на Spyker Адриан Сутил бе един от малкото състезатели, които изпробваха „софт” опцията тази сутрин. Десет минути преди финала той излезе на впечатляващата пета позиция. Въпреки че постепенно състезателите в челото подобриха постиженията си, резултатът на младока бе достатъчен, за да остане той в челната десетка. Сутил изпревари Антъни Дейвидсън и Рубенс Барикело, които също заложиха на по-мекия комплект Bridgestone Potenza за финалните обиколки.

Хейки Ковалайнен заемаше пета позиция през по-голямата част от сесията, но не подобри постижението си във финалните си обиколки и се смъкна до дванайсето място. Зад него финишира Ник Хайдфлед, който също демонстрира добро темпо в началото на тренировката.

За някои пилоти сутрешната сесия не протече по план. Сакон Ямамото и Себастиан Фетел имаха технически проблеми, като единствено пилотът на Toro Rosso се върна на пистата за финала на тренировката. Любимецът на публиката Такума Сато пък прекара първия половин час в бокса, където механиците действаха активно върху задната част на болида на Super Aguri.

Гран при на Япония – първа тренировка

1. К. Райконен Ferrari 1:19.119 26 об.
2. Ф. Маса Ferrari + 0.379 27 об.
3. Ф. Алонсо McLaren-Mercedes + 0.548 27 об.
4. Л. Хамилтън McLaren-Mercedes + 0.688 24 об.
5. Н. Розберг Williams-Toyota + 0.939 26 об.
6. Р. Кубица BMW Sauber + 1.178 26 об.
7. А. Вурц Williams-Toyota + 1.292 24 об.
8. Я. Трули Toyota + 1.364 32 об.
9. А. Сутил Spyker-Ferrari + 1.397 29 об.
10. А. Дейвидсън Super Aguri-Honda + 1.482 22 об.
11. Р. Барикело Honda + 1.567 24 об.
12. Х. Ковалайнен Renault + 1.599 27 об.
13. Н. Хайдфелд BMW Sauber + 1.609 26 об.
14. В. Лиуци Toro Rosso-Ferrari + 1.689 29 об.
15. Р. Шумахер Toyota + 1.709 28 об.
16. Дж. Фисикела Renault + 1.732 23 об.
17. Т. Сато Super Aguri-Honda + 2.067 15 об.
18. М. Уебър Red Bull-Renault + 2.318 18 об.
19. Дж. Бътън Honda + 2.422 22 об.
20. С. Фетел Toro Rosso-Ferrari + 2.735 18 об.
21. Д. Култард Red Bull-Renault + 3.317 18 об.
22. С. Ямамото Spyker-Ferrari + 3.783 17 об.

Коментари
comments powered by Disqus