Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Глок изненада лидерите

10.10.2008 09:14
Туит

Тимо Глок зарадва своя тим и компанията Toyota, която притежава пистата „Фуджи”, с най-бързата обиколка във втората тренировка за Гран при на Япония.

Още в началните етапи на сесията пилотът на Toyota спря хронометрите на 1:18.383 минути, като до финала, въпреки усилията на лидерите, този резултат не бе подобрен. Само на 43 хилядни зад Глок финишира победителят от последната Гран при Фернандо Алонсо (Renault), който на свой ред завърши с аванс от 37 хилядни спрямо третия Люис Хамилтън (McLaren). Показателен за малките разлики в представянето на отборите е фактът, че цели седемнайсет пилоти се побраха в рамките на една секунда.

Сесията започна много по-активно за разлика от сутрешната, като двамата пилоти на McLaren оглавяваха класирането преди Фелипе Маса (Ferrari) да излезе начело 15 минути след старта на тренировката. Алонсо първи изпробва по-мекия комплект гуми и бе на крачка от това да измести Маса от върха, но отвори прекалено последния завой и не можа да подобри постижението на бразилеца.

Force India получи своя миг слава, когато Адриан Сутил даде най-добро време, но само минута по-късно Ярно Трули (Toyota), а впоследствие и Себастиан Фетел (Toro Rosso) излязоха начело. Половин час след началото на сесията обаче Тимо Глок нанесе своя удар. С по-мекия комплект гуми германецът спря хронометрите на 1:18.383 минути и Toyota оглави класирането на собствената си писта.

Подобно на сутрешната сесия повечето добри времена бяха реализирани далеч преди края на деветдесетте минути и Тимо Глок запази до финала първото място в неофициалното класиране за най-бърза обиколка. Алонсо, Хамилтън и Маса бяха близо до неговия резултат, но нито един от тях не можа да подобри постижението на германеца, което е и най-доброто за уикенда досега.

Кими Райконен (Ferrari) завърши пети, а Марк Уебър (Red Bull) и Казуки Накаджима (Williams) си поделиха шестото място с абсолютно идентични времена. Челната десетка допълниха Себастиан Фетел (Toro Rosso), Хейки Ковалайнен (McLaren) и Ярно Трули (Toyota).

Прогресът на Toyota бе пълен контрапункт на представянето на другия японски тим – Honda. Рубенс Барикело остана на 15-а позиция, а Дженсън Бътън завърши в дъното на таблицата.

Коментари
comments powered by Disqus