Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Розберг отърва наказанието

04.10.2009 11:57
Туит
Гран при на Япония: Розберг отърва наказанието

Стюардите на японската Гран при отхвърлиха протеста на Дженсън Бътън, че Нико Розберг е постигнал най-доброто си секторно време при автомобил за сигурност на пистата.

Розберг бе най-тежък от всички пилоти в челната десетка, в резултат на което и двете му спирания в бокса бяха изместени максимално назад. Второто се случи веднага, след като на пистата излезе автомобила за сигурност заради катастрофата на Хайме Алгерсуари в деветата обиколка. Благодарение на бързата реакция на Williams, германецът изпълни успешно стратегията си и се изкачи на пето място, като зад него останаха Хайдфелд, Барикело и Бътън.

Именно лидерът в шампионата Дженсън Бътън заяви след финала, че Розберг не е спазил целевото време, което пилотите са длъжни да следват при сейфти кар и по този начин е спечелил неправомерно битката с двамата представители на Brawn GP. Стюардите в Япония обаче обясниха, че Розберг е реагирал адекватно в случая и няма да бъде наказан.

„Директорът на състезанията докладва на стюардите, че автомобилът със стартов номер 16, Нико Розберг е минал под делта времето, след като на екрана му е излязло съобщението за появата на сейфти кара.”

„Стюардите се срещнаха с пилотите и представителите на отборите, като същевременно разгледаха GPS записите, времената и видеозаписите от проблемната ситуация. От тях се вижда, че на екрана му се появява предупреждение за малко гориво, което изтрива информацията за делта времето. Поради тази причина пилотът не е можел да следи адекватно информацията за времената си. Телеметрията от автомобила обаче показва, че той е реагирал адекватно на жълтите знамена и таблата за автомобил за сигурност. С оглед на това стюардите взеха решение да не предприемат никакви по нататъшни мерки.”

Ако Нико Розберг беше наказан с 25 секунди, Brawn GP щеше да спечели и на теория титлата при конструкторите два кръга преди края на сезона. Разликата между лидера и втория в класирането Red Bull е 35,5 точки при 36, които могат да бъдат спечелени до края на сезона.

Коментари
comments powered by Disqus