Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Трули най-бърз в третата тренировка

03.10.2009 07:19
Туит

С финалната си бърза обиколка пилотът на Toyota мина пред Себастиен Буеми (Toro Rosso), който изненадващо бе начело през по-голяма част от едночасовата сесия.

След вчерашния дъжд небето над „Сузука” постепенно се изчисти и отборите започнаха стандартните си програми. В началото на сесията Кими Райконен (Ferrari) и Ярно Трули си размениха лидерските позиции, но 22 минути след началото й Себастиен Буеми оглави колоната. За изненада на всички швейцарецът въртеше една след друга бързите обиколки и се откъсна на 6-8 десети в челото, въпреки че използваше твърдия комплект гуми.

По всичко личеше, че никой от фаворитите за победата в утрешното състезания няма да може да подобри неговия резултат дори и с меката опция на Bridgestone Potenza, но с квалификационната си симулация в самия край на тренировката Трули излезе начело с аванс от 62 хилядни.

Нико Розберг завърши трети (Williams), a Себастиан Фетел (Red Bull) и Кими Райконен допълниха челната петица. Адриан Сутил (Force India) демонстрира, че освен на дъжд, се справя отлично и на суха писта, финиширайки с шести резултат. Пилотите на Brawn GP Рубенс Барикело и Дженсън Бътън, които са и основните претенденти за титлата, останаха съответно седми и девети, като между тях място намери Хейки Ковалайнен (McLaren).

Бътън не започна сесията по особено добър начин, след като двамата с Хайме Алгерсуари (Toro Rosso) се удариха леко на обратния завой при отварящите си обиколки. Лидерът в шампионата получи повреда в предното крило, но бързо се върна на трасето, а Алгерсуари се измъкна невредим и завърши сесията на впечатляващото десето място.

Шест минути преди края на сесията Марк Уебър (Red Bull) катастрофира на осмия завой, с което сложи край на надеждите си за добро представяне през този състезателен уикенд. Въпреки че ударът не изглеждаше да е много тежък, австралиецът повреди своя монокок и ще трябва да пропусне квалификациите.

Коментари
comments powered by Disqus