Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Уебър бе най-бърз във втората сесия

05.10.2012 09:36
Туит

Марк Уебър изведе Red Bull в челото след втората свободна тренировка за Гран при на Япония, петнайсети кръг от Формула 1. Челната тройка допълниха Люис Хамилтън (McLaren) и Себастиан Фетел (Red Bull).

Първата тренировка на „Сузука“ премина под диктовката на McLaren, но във втората Red Bull направи сериозна заявка. Себастиан Фетел бе най-бързият пилот на пистата преди Дженсън Бътън (McLaren) да сложи меките гуми в средата на сесията. Впоследствие Ромен Грожан (Lotus), Фетел и Люис Хамилтън (McLaren) изпревариха световния шампион за 2009 г., за да се стигне до опита на Марк Уебър половин час преди края. Австралиецът спря хронометрите на 1:32.493 и изпревари с две десети втория Хамилтън.

Фетел завърши на трета позиция, но показа завидно темпо в състезателната симулация, като той бе един от малкото пилоти, които пробваха и меките, и твърдите гуми в дълги серии. Нико Хюлкенберг пък изненадващо се класира четвърти, макар и да остана на половин секунда зад лидера. Неговият съотборник в екипа на Force India Пол ди Реста нямаше този късмет и приключи участието си във втората тренировка само пет минути след началото й, когато се заби в гумите на завой номер 14.

На същото това място катастрофира и Михаел Шумахер (Mercedes), но тринайсет минути преди финала. Виталий Петров (Caterham) пък остана без задно крило в края на правата малко преди появата на карирания флаг.

Фернандо Алонсо (Ferrari) вдигна темпото спрямо първата тренировка и завърши пети, като зад него остана Грожан. Французинът показа не само добро темпо в рамките на една обиколка, но и завидна скорост в състезателна симулация, което предполага, че Lotus отново има шанс за подиума след слабите състезания в Италия и Сингапур. За съжаление Кими Райконен пропусна почти цялата втора сесия заради проблеми с охлаждането на KERS и остана едва четиринайсети.

Дженсън Бътън се смъкна до седмото място, след като пистата еволюира значително, а той бе първи от водещите пилоти, направил своя опит със софт гумите. Зад него челната десетка допълниха Бруно Сена (Williams), Фелипе Маса (Ferrari) и катастрофиралият Михаел Шумахер.

Третата свободна тренировка в Япония стартира в събота от 05:00 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus