Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гран при на Япония: Уебър се върна на първа стартова позиция

12.10.2013 09:32
Туит

Марк Уебър спечели първия си полпозишън за годината и ще стартира Гран при на Япония като лидер. Повреда в KERS системата остави неговия съотборник в екипа на Red Bull Себастиан Фетел на второ място,а Люис Хамилтън (McLaren) допълни челната тройка.

Още по време на третата свободна тренировка Фетел имаше проблеми със своя KERS, което му попречи да направи традиционната квалификационна симулация в края й. Въпреки това трикратният световен шампион безпроблемно прескочи Q1 с твърдите гуми, спечели Q2 с меките и пое към Q3 като фаворит.

Плановете на Фетел обаче се объркаха още в самото начало на решителната трета фаза от квалификациите, когато стана ясно, че той трябва да деактивира своята KERS система. Това даде възможност на Марк Уебър да поеме диригентската палка в Red Bull и да спечели полпозишъна по възможно най-убедителния начин с две перфектни обиколки в Q3. Фетел остана на две десети зад австралиеца, а Люис Хамилтън стигна до третото място с финалния си тур.

Ромен Грожан (Lotus) имаше два нови комплекта меки гуми за Q3, но допусна грешка на девети завой  при първия си опит, а втората обиколка се оказа достатъчна едва за четвъртото място. Въпреки това французинът отново завърши пред своя съотборник Кими Райконен, който остана на девети.

Само 13 хилядни не достигнаха на петия Фелипе Маса (Ferrari) да изпревари Грожан, а на 19 зад него завърши Нико Розберг (Mercedes). Кошмарният уикенд за Фернандо Алонсо (Ferrari) пък продължи с осмото място в квалификациите, като дори Нико Хюлгенберг (Sauber) завърши пред испанеца. Пета редица ще си поделят Кими Райконен и Дженсън Бътън (McLaren).

Квалификацията на „Сузука” се оказа пълен кошмар за Жан-Ерик Верн (Toro Rosso), който отпадна още в Q1, след като спирачките на неговия автомобил се запалиха. Това провокира появата на червения флаг на пистата и направи финалната фаза от първия квалификационен етап много натоварена заради малкото останало време до края. То се оказа недостатъчно за Адриан Сутил (Force India), който завърши едва седемнайсети, а за капак на всичко ще бъде върнат с пет места назад на стартовата решетка заради сменена скоростна кутия.

Стартът за Голямата награда на Япония е в в 09:00 българско време в неделя.

Коментари
comments powered by Disqus