Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Групата Bosch в България – стабилен и устойчив растеж

16.09.2014 18:07
Туит
Групата Bosch в България – стабилен и устойчив растеж

Bosch има стабилно присъствие в България вече повече от 20 години, a оборотът през 2013 година се е покачил с над 4% на годишна база, достигайки 18 млн. евро

Bosch, водещият световен доставчик на технологии и услуги, отбелязва оборот от 18 млн. евро за 2013 г. в България. Това, в сравнение с 2012 год., е увеличение с повече от 4%. „Bosch се развива успешно в България вече над 20 години. Откакто навлязохме на българския пазар, оборотът ни постоянно се увеличава и непрекъснато завоюваме пазарни дялове”, каза Михай Болдижар, официален представител на Групата Bosch в България. „Значително засилихме присъствието си на българския пазар чрез нови бизнес партньорства и чрез въвеждането на иновативни продукти и услуги. И за 2014 год. сме с позитивни очаквания за развитието на бизнеса ни в България.” 

Автомобилно оборудване – двигател на растежа в България

Направление „Автомобилно оборудване” продължава да бъде един от катализаторите на растежа на Bosch в България. Bosch „Автомобилно оборудване” предлага резервни части, акумулатори, автосервизно оборудване с марки Bosch и Beissbarth, както и автосервизни концепции. През 2013 г. направлението постигна едноцифрен процентов ръст в оборота си, а за настоящата година очаква двуцифрен растеж. „За успешното развитие на Bosch „Автомобилно оборудване” в България особено допринася отличната съвместна работа с нашите партньори, търговци и сервизи”, каза още г-н Болдижар. Само през 2013 г. в България към сервизните концепции на Bosch (напр. Bosch Car Service и Bosch Injection System) се присъединиха нови 30 сервиза, с което техният общ брой към момента възлиза на 124. ”Предлаганите от нас технически и продуктови обучения за специалисти в този бранш се радват на голям интерес.”, каза Михай Болдижар.

Електроинструменти – Bosch затвърждава позицията си 

През 2013 г. направление “Електроинструменти” затвърди своята позиция на пазарен лидер в България, въпреки трудните икономически условия, като напр. спада в строителството. Силната позиция на Bosch в бранша се дължи предимно на акумулаторните електроинструменти. Bosch “Електроинструменти” очаква и през 2014 г. едноцифрено увеличение на оборота, което безспорно ще надмине прогнозирания растеж на българската икономика. Направлението планира да разширява присъствието си на пазара чрез иновативни продукти. Bosch е първият производител, който успешно пусна на пазара литиево-йонни инструменти. Сред пазарните хитове с марка Bosch се отличава професионалният къртач GSH 7 Professional, който е особено мощен въпреки ниското си тегло и успешно заглушава вибрационния шум. В сегмента за домашния майстор сред най-атрактивните продукти се отличават новата гама водоструйки и пистолети за боядисване, както и PLR 15 – най-малката лазерна ролетка на пазара.

Термотехника – фокус върху продукти, щадящи околната среда

Bosch “Термотехника” е водещ световен производител на стенни газови котли и уреди за топла вода. Направлението предлага икономични и екологични съоръжения за комфортен климат в сградите и за подгряване на битовата вода. От 2007 г. Bosch “Термотехника” предлага също и на българския пазар широко продуктово портфолио котли на газ и твърдо гориво, както и решения за подгряване на топла вода, в това число бойлери с обем до 1000 л., проточни бойлери и соларни системи. Bosch “Термотехника” успя да завоюва значителен пазарен дял в България и също така да реализира големи проекти с оползотворяване на слънчевата енергия.

Системи за сигурност – успешно присъствие в България от 2008 г. насам

Направление “Системи за сигурност”, което беше открито в България през 2008 г., очаква позитивно развитие за настоящата година. Bosch “Системи за сигурност” е глобален доставчик на продукти, решения и услуги за сигурност, безопасност и комуникации. Богатото портфолио на направлението включва системи за видеонаблюдение, сигнално-охранителна техника, системи за контрол на достъпа и пожароизвестяване, гласово-евакуационни системи, професионални аудио- и конферентни системи, както и свързаните с това услуги.

Бизнес перспектива на Групата Bosch за 2014 година

За 2014 г. Bosch очаква ръст в оборота си от три до пет процента. Свързаните с интернет продукти и услуги са във фокуса на бъдещия пазарен растеж на компанията. Със своето ноу-хау в областта на хардуера и богатия си технологичен опит Групата Bosch е добре подготвена за бъдещето. “Традиционно силният ни иновационен потенциал, високите стандарти за качество, международното присъствие и интеграционната енергия на корпоративната ни култура са изключително ценни в днешния свят, доминиран от телекомуникациите“, изтъква д-р Фолкмар Денер, председател на Управителния съвет на Bosch, на една от пресконференциите на компанията в Германия. Освен това компанията е световен пазарен лидер в областта на микромеханичните сензори (MEMS), ключова технология за свързване на устройствата с интернет. Стратегическата цел на Bosch е да създаде решения за мобилност, производство, енергийни системи и сгради, свързани в комуникационни мрежи.

Коментари
comments powered by Disqus