Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Грьонхолм: Четирите точки са нищо

16.10.2007 14:10
Туит

Според Маркус Грьонхолм битката в Световния рали шампионат започва отначало. С победата си в рали „Франция“ Себастиен Льоб стопи аванса на финландеца до четири точки три старта преди края на сезона.

Грьонхолм, който в края на годината ще прекрати активна спортна дейност, имаше преднина от десет точки в класирането при пилотите, след като победи Себ с уникалните 3 десети на финала в Нова Зеландия през септември. Двата успеха на французина в Испания и Корсика обаче отново го изведоха в позиция, удобна за атака на титлата. Льоб изостава на четири точки от своя съперник три кръга преди края на сезона – Япония, Ирландия и Великобритания.

„Битката ще е изключително оспорвана в следващите три ралита. Нямам и идея кой ще стане световен шампион“, коментира Грьонхолм. „Четирите точки са нищо, особено като знаеш, че до финала има още три старта.“

Маркус споделя, че е доволен от втората позиция в рали „Корсика“, тъй като пилотът на Citroen Дани Сордо също е оказал сериозен натиск. „Нямаше как да спечеля, което значи, че второто място е програма максимум. Изгубих само две точки в състезанието, което бе най-силната изява на Льоб за целия сезон. След два старта на асфалт, което определено не е любимата ми настилка, все още съм начело в шампионата.“

„Наистина карах на максимума, защото Дани Сордо ме притискаше. Не трябваше да му позволявам да се доближи до мен. По време на първия ден бях близо до Себ, но в събота той бе недостижим, въпреки че през тази година се представям много по-добре на асфалт. Нямаше как да бъда по-бърз тук, но в Япония няма да ми е по-лесно. Победата ще ми помогне много. На този етап обаче не чувствам особено голямо напрежение.“

Въпреки че на финала бе с 23 секунди пред финландеца, Льоб сподели, че надпреварата на остров Корсика е един от най-стресовите моменти в дългогодишната му кариера – особено през първата половина на петъчния ден, когато се движеше трети. „Не си дадох почивка през целия уикенд, защото стартът ни бе слаб. И все пак, благодарение и на техническия екип, отговорихме добре на атаката на Маркус, след като направихме известни корекции по настройките на C4. Колата се държеше много по-добре следобеда, което ни позволи да излезем начело, да натрупаме разлика и на финала да победим“, коментира трикратният световен шампион. „Тръгваме си от Корсика с две точки повече спрямо нашите съперници в шампионата при пилотите. Това обещава трите финални състезания да бъдат изключително интересни.“

Босът на Citroen Ги Фреклен призна, че до известна степен е разочарован от резултата на Сордо, тъй като е очаквал втора поредна двойна победа. „Те се доближиха с още две точки до лидера в шампионата при пилотите. За съжаление Дани и (неговият навигатор) Марк (Марти) не успяха да разделят Себ и Маркус на финала“, коментира Фреклен. „Дани може би има известен проблем с бързата адаптация към различни терени.“

Коментари
comments powered by Disqus