Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Грьонхолм: Дани и Мико са бъдещето

02.08.2007 09:08
Туит

Маркус Грьонхолм потвърди, че ще вземе решение дали да продължи участието си в Световния рали шампионат или да сложи точка на спортната си кариера след финала на предстоящото рали „Финландия“.

От известно време в медиите се спекулира, че пилотът на BP-Ford ще прекрати активна състезателна дейност, но типично в негов стил остана безмълвен и отказа коментар по случая, след като спечели рали „Гърция“. Отговорът на Маркус тогава бе „не зная“, но по време на лятната пауза той явно вече си е изградил мнение по въпроса. Според опитния финландец настоящата схема в Световния рали шампионат е прекалено натоварваща. Събитията са много, а пътуванията – дълги. Идеалният вариант би бил 12 или максимум 14 състезания за година, както ще бъде през сезон 2009. Промяната в календара може да окаже влияние върху решението на Грьонхолм, но може и да е без значение за позицията му.

„Исках да се възползвам от паузата и да си почина, да обмисля вариантите и едва след финала на рали „Финландия“ да обявя крайното си решение“, отговаря Маркус на въпроса как вижда бъдещето си и дали има намерение да се оттегли от спорта. „Трудно е да си тръгнеш, когато се представяш добре, но пък е още по-трудно да си далеч от родината си толкова дълго време. Има прекалено много състезания. Значително по-добре би било, ако се ограничат на 12 или максимум 14. Никой не се оплаква от това, след като Карлос Сайнц си тръгна.“

На въпроса дали има намерение да поеме по стъпките на Калос Сайнц и Колин Макрий, които активно участват в рали „Дакар“, Маркус заявява, че никога не трябва да казваш никога, въпреки че като цяло тази опция изглежда много малко вероятна. „Винаги съм казвал „не“, но кой знае. Вярвам че това (рали „Дакар“) е една прекалено опасна надпревара, тъй като има множество бързи етапи, които съвсем не познаваш.“

Относно бъдещите звезди в Световния рали шампионат Маркус е категоричен – пилотът на Citroen Дани Сордо и неговият съотборник Мико Хирвонен ще бъдат на върха съвсем скоро. „Дани е изключително добър, особено ако имаме предвид факта, че има наистина малко опит. Той е бърз на асфалт, но вече и на макадам. В Гърция Себастиен (Льоб) бе изненадан от времената, които Дани регистрира. Той има всички качества един ден да бъде световен шампион. Дани и Мико (Хирвонен) са бъдещето.“

Коментари
comments powered by Disqus