Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

GWA Ciento Once: Обратно към 70-те

05.01.2011 16:29
Туит

GWA Tuning представи униката Ciento Once, базиран на Mercedes-Benz C111. Максималната мощност на спортния автомобил достига 408 к.с.

C111 е серия от експериментални автомобили, произвеждана от Mercedes в края на 60-те и през 70-те години. Нито един от прототипите обаче не е стигнал до серийно производство, въпреки че част от тях са били рекордьори по това време.

Оригиналният C111 първоначално е използвал трироторен ванкелов двигател, впоследствие той е бил заменен от четирироторен, а на финала на серията компанията се е спряла върху петцилиндров редови дизел. Ciento Once обаче залага на доказалия се V-образен дванайсетцилиндров M120, който в тази си версия генерира 408 к.с. и е куплиран с шестстепенна механична трансмисия на Cima.

Междуосието (2616 мм) на Ciento Once е леко увеличено спрямо това на оригинала, но базираният на тръбно шаси автомобил остава в рамките на 1400 кг, тъй като каросерийните панели са от алуминий. Спирачната система е заимствана директно от S55 AMG, а регулируемото койловър окачване контактува с пътя посредством 19-цоловите GWA Type A колела на предната ос и 20-цоловите за задната, като гумите са съответно 265/35/19 и 295/30/20.

Визията до голяма степен напомня на първородния C111, като са запазени отварящите се нагоре врати, но в случая е обърнато и сериозно внимание на аеродинамичния пакет, което се забелязва от агресивния преден спойлер, регулируемото крило отзад и масивния дифузор с два вградени в него накрайника на ръчноизработената изпускателна система.

При подготовката на интериора специалистите на GWA Tuning са се придържали стриктно към минимализма, характерен за спортните автомобили от епохата, но не са пропуснали да облицоват централната конзола с карбон, както и да поставят осветени алуминиеви прагове на вратите, върху които е изписано името на модела.

Коментари
comments powered by Disqus