Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Гьонхолм: Трябва да реша за MINI и WRC сега

24.09.2010 16:42 1
1
2571881078
Туит

Prodrive настоява финландецът да е част от екипа, независимо дали ще се присъедини като титулярен пилот или участник в развойната дейност.

Двукратният световен шампион Маркус Грьонхолм трябва до седмица да вземе решение дали ще се завърне във WRC с екипа на MINI и Prodrive, научи списание Autosport.

Финландецът е сред пилотите, които проведоха тестове с проектобоеца на тима Countryman WRC в Португалия през миналата седмица. Гьонхолм обясни, че е видял потенциала на проекта и сега обмисля своето завръщане в световния шампионат.

„Просто не зная какво да направя. Това е голям, голям въпрос. Трябва да реша сега. Автомобилът е добър. Така го усетих на първия тест“, заяви финландецът пред изданието. В Prodrive държат той да се присъедини към тях и му предлагат различни позиции от титулярен пилот до участник в развитието на програмата.

Грьонхолм е категоричен, че финансовата страна на въпроса въобще не стои на дневен ред и няма роля във взимането на решението му. „Ако се завърна, това няма да е заради парите. Ще бъде заради страстта ми към спорта и участието ми в нов и вълнуващ проект“, допълни двукратният световен шампион.

Сред останалите пилоти на тестовете в Португалия бяха Марко Мартин, От Танак и Крис Мийк, който вече се присъедини към MINI и Prodrive, макар и да няма официално потвърждение от страна на екипа. Ако Гьонхолм откаже на британците, най-вероятният кандидат остава естонецът Мартин.

Междувременно техническият директор на Prodrive Дейвид Лапуорт заяви, че отборът ще провежда изпитания с MINI Countryman WRC по една седмица от всеки месец до края на годината. Първите асфалтови тестове на автомобила са насрочени за ноември.

„Планираме едноседмични изпитания всеки месец до Коледа. Ще работим върху базов автомобил, ако искате го наричайте Super 2000. Това реално е базата за световния рали автомобил, ще можем да работим едновременно по двата автомобила, защото очевидно те са много близки. По-късно ще ги разделим, защото WRC трябва да бъде подготвен за по-голяма мощност и различна аеродинамика“, обясни Лапуорт.

Коментари

Aнонимен
Върни се шампионе - направи нещо диво!

comments powered by Disqus