Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

H&R VW 411 на Techno Classica: С мощност от Porsche

06.04.2016 13:55
Туит

Уникален автомобил посреща посетителите на изложението в Есен

Специалистите по окачване H&R представят на изложението за колекционерски автомобили Techno Classica в Есен много специален VW 411. Nasenbär (от н. е. дългоносо мече) стъпва с техниката на Porsche и 480 к.с..
Уникален автомобил посреща посетителите на щанда на H&R, на Techno Classica в Есен. В тясно сътрудничество с TH Automobile от Берлин, специалистите по окачването са усъвършенствали VW 411. Нареченият Nasenbär класик не само че е изцяло реставриран, но и изцяло рафиниран.

Nasenbär с 480 к.с. и задвижване на четирите колела

След намесата на TH Automobile, моделът Typ 4 от 1973 се превръща в кръстоска на Porsche 997 Turbo, при която целият задвижващ агрегат на „единайсетака” е вграден в модифицираното шаси на Nasenbär. Turbo-Boxer върви заедно със задвижване на всички колела и двойно независимо окачване, както и мултиуправление на задния мост чрез спомагателна подрамка, която е „женена” за новонастроеното VW шаси. Разбира се, шасито е настроено от  H&R. С изключение на съвременните джанти Fuchs в 18-цолов формат и гуми с размер 225 отпред и 235 на задната ос, Nasenbär си остава вътре и вън голяма класика.

Но когато погледът попадне на двигателният отсек, веднага става ясно, че това не е нормален  Nasenbär. Вместо стандартния 1,7-литров боксеров двигател с 85 к.с., там сега се мъдри турбо двигател с водно охлаждане, генериращ 480 к.с. и кулиран с шестстепенна механична трансмисия. Спирачната система и серво управлението също са на Porsche. И тъй като всичко много добре е синхронизирано, Nasenbär притежава TÜV благословията  с право за движение по пътищата.

Коментари
comments powered by Disqus