Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Haas VF-16: Целта е да печелим точки

21.02.2016 22:58
Туит

VF-16 е първият автомобил на Haas и първият "новак" във Формула 1 от шест години насам. Американският тим си е поставил за цел да спечели точки още в дебютния си сезон.

Отборът на Джийн Хаас е първият изцяло американски тим, който ще участва във Формула 1, от близо трийсет години насам. Въпреки това за подготовката му отговарят куп компании от Стария континент.

Шасито е дело на Dallara, която за последно бе активна във Формула 1 посредством HRT. Двигателят е на Ferrari, версия 2016, като Скудерията е производител и на скоростната кутия. В базата на италианския тим в Маранело е подготвен и аеродинамичният пакет.

Огромният опит, който партньорите на Haas имат, поставя отбора в отлична позиция да атакува челната десетка още в рамките на първия си сезон. Ето защо изказването на Гюнтер Щайнер, че Haas ще се бори за точки, изглежда напълно резонно.

"Целта ни е да печелим точки с този автомобил", коментира тим-шефът на Haas. "Първо обаче трябва да излезем на пистата и да покажем това, на което сме способни, да покажем, че можем да финишираме, да си спечелим уважението на феновете и на отборите в падока."

Абревиатурата VF идва от наименованието на първата CNC машина на Haas Automotive, която вече дълги години е лидер производството на вертикални и хоризонтални обработващи центри, стругове и машини с ЦПУ. Зад него се крие и словосъчетанието very first, а 16 логично е годината, която маркира дебюта на Haas във Формула 1.

Бившият пилот на Renault и Lotus Ромен Грожан, който има зад гърба си десет подиума, ще води атаката на Haas. Негов партньор ще бъде Естебан Гутиерес, който прекара две години с екипа на Sauber.

Haas VF-16 ще дебютира на пистата "Каталуня" в понеделник, когато започват предсезонните тестове във Формула 1.

Коментари
comments powered by Disqus