Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hamann 911 Stallion: Негово величество

25.06.2008 07:06
Туит

Освен че повишава мощността на класическия Porsche 911 Turbo, немският тунер Hamann оптимизира аеродинамиката на спортния автомобил и снижава покрива му.

Височината на 911 Turbo е скъсена с цели осем сантиметра - радикалната мярка обаче води до значително по-добра аеродинамика, изразяваща се в по-висока максимална скорост. 3,6-литровият битурбо боксер също е модифициран. Преработката му включва два нови турбокомпресора, спортен въздушен филтър, спортна изпускателна система от благородна стомана, както и препрограмиран блок за управление.

Усъвършенстванията се изразяват в мощност от 630 к. с., 810 Нм максимален въртящ момент и спринт до 100 км/ч, който отнема 3,3 секунди. Върховата скорост пък възлиза на умопомрачителните 359 км/ч. За да му бъде гарантирано максимално сцепление с асфалта, Turbo е снабден с нови престилки и видоизменен заден спойлер. Когато пък не е в движение, Stallion привлича вниманието най-вече с "крилатите" си врати.
Коментари
comments powered by Disqus