Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hamann Aston Martin V8 Vantage: The Touch

25.09.2008 11:33
Туит

Известният със своите доработки на BMW, MINI, Ferrari, Porsche, Land Rover и Lamborghini немски тунер добави към своето портфолио модифицирана версия на Aston Martin V8 Vantage.

Аеродинамичният кит на британския Gran Tourismo се състои от по-ниска предна престилка, нови прагове по фланговете, "устна" върху капака на багажника и дори въздухозаборник върху покрива. Стандартната предна броня може да бъде запазена, като към нея се прикачи ефективен аеродинамичен компонент. Всички допълнителни части на каросерията се предлагат от фибростъкло или матов карбон. 

Само усъвършенстваната изпускателна система повишава мощността на двигателя с 20 конски сили. Препрограмираният блок за управление пък добавя 23 "коня" към производителността на 4,3-литровия V8 (381 к. с.). 4,7-литровият му колега от друга страна печели нови 30 к. с., достигайки 456 "кончета". Върховата скорост е съответно 290 и 295 км/ч. 

Монтирани са още 21-цолови колела и специални пружини, което сваля центъра на тежестта на автомобила с 30 мм на предния мост и 20 мм на задния. Салонът на Hamann Aston Martin е тапициран с кожа и велур, а педалите са изработени от алуминий.
Коментари
comments powered by Disqus