Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hamann BMW X6 Tycoon Evo: Еволюция

03.09.2009 10:51

В началото на годината немският тунер Hamann-Motorsport представи програмата Tycoon за BMW X6. Във Франкфурт този месец ще дебютира нейният наследник – Tycoon Evo.

Отличителните черти на Tycoon Evo са новите предни калници, дневните светодиодни светлини и раздутите прагове, които увеличават широчината на заводския X6 с 60 мм.

В задната част на преработения „баварец“ се откроява централноразположеният двоен накрайник на изпускателната система, новият дифузор, отворите за въздух на бронята, както и двете крила, фиксирани на покрива и петата врата. Оптичният пакет се допълва от масивните 23-цолови колела с гуми 315/25 R 23.

Tycoon Evo получава нови прогресивни пружини, които намаляват с до 40 мм просвета на заводския X6, но истинската веселба се случва под капака. Базовата версия xDrive35i, която стандартно разчита на 306 к. с. и 400 Нм, във варианта на HAMANN генерира 360 к. с. и 540 Нм максимален въртящ момент в диапазона от 1300 до 5000 об./мин. Електронният ограничител на скоростта е премахнат, което позволява на xDrive35i да залепи стрелката на скоростомера на 275 км/ч.

При двата дизела също има промени. Xdrive30d (стандартно 235 к. с. и 520 Нм) е надут до 265 к. с. и 600 Нм, а xDrive35d (стандартно 286 к. с. и 580 Нм) – до 320 к. с. и 660 Нм максимален въртящ момент, който е на разположение на водача още при 2000 об./мин.

Естествено, най-голямо внимание получава xDrive50i. 4,4-литровият V8 постига максимална мощност от 407 к. с. в стандартната си версия, но след намесата на Hamann отчита точно 500 к. с. при 5600 об./мин и 700 Нм максимален въртящ момент. За сравнение топверсията X6 M държи юздите на 555 „коня“.

Hamann е оставил отпечатъка си и в интериора, който се отличава спрямо стандартния по триспицовия волан, алуминиевите педали, скоростомера с деления до 300 км/ч и множеството карбонови панели.

Коментари
comments powered by Disqus