Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън и Розберг са на различно мнение за стартовете

17.07.2015 10:23
Туит
Хамилтън и Розберг са на различно мнение за стартовете

Пилотите на Mercedes са на различна позиция относно промяната в правилника, която ограничава информацията, подавана от питуола при стартовата процедура. Тя ще влезе в сила през следващия месец в Гран при на Белгия.

ФИА ще постави ограничения върху информацията, която състезателните инженери ще могат да подават на пилотите си по време на загряващата обиколка. По този начин Федерацията се надява да направи стартовете по-вълнуващи, тъй като състезателите няма да получават подробни инструкции и сами ще определят какво е необходимо да направят при загасването на червените светлини.

Според Розберг промяната е положителна и германецът се надява тя да му даде предимство спрямо Хамилтън в битката за световната титла.

"Това е добре. Ще бъде по-вълнуващо, а и ние ще имаме по-голяма отговорност за силния старт. Естествено, ще бъде и по-трудно", коментира пилотът на Mercedes. "Променливите стават повече по този начин и много по-трудно ще може да се предвиди какво ще се случи на старта. Надявам се, че това ще ми даде предимство."

Хамилтън не смята, че промяната ще има толкова съществен ефект.

"Не мисля, че разликата ще бъде голяма. Отговорностите ни остават същите и на практика нищо не се променя. Единственото, което е различно, е, че когато стартираш загряващата обиколка, отборът може да пресметне какво е нивото на сцеплението, какъв трябва да бъде оптималният въртящ момент при потегляне."

"Ако е по-висок от необходимото, това води до превъртане на колелата. Ако пък е по-нисък - стартираш бавно и имаш лошо ускорение. Отборът вижда това сега и те информира дали да увеличиш или намалиш въртящия момент (за старта на състезанието). Вече няма как да прави това, а ние няма как сами да променяме въртящия момент. С други думи няма да има разлика между първия и втория старт. Ето защо много от пилотите могат да имат проблеми при загасването на червените светлини, в това се изразява промяната."

Новите изисквания на ФИА ще влязат в сила от Гран при на Белгия на 23 август.

Коментари
comments powered by Disqus