Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън: Имам проблеми със старта

23.06.2015 19:45
Туит
Хамилтън: Имам проблеми със старта

Люис Хамилтън обвини съединителя за слабия си старт в Австрия, който бе и определящ за победата на Нико Розберг. Осем кръга след началото на шампионата разликата между двамата е само десет точки.

Хамилтън потегли от полпозишън Гран при на Австрия, но се забави на старта и позволи на Нико Розберг да го изпревари още преди първи завой. Това се оказа и решаващо за крайната победа на германеца, която го доближи на десет точки от челото в шампионата на пилотите.

„Направих всичко, което се искаше от мен, но съединителят продължава да не е на ниво”, коментира Хамилтън.

Екипът на Mercedes смени пружините на съединителя четири старта след началото на сезона и се върна към старата спецификация, тъй като новата не е давала достатъчно постоянни и задоволителни резултати. Тази за 2014 г. явно пасва по-добре на Нико Розберг, който по традиция е по-бавен от Хамилтън на старта.

„Лошите ми стартове започнаха тогава. Нико имаше проблеми при потегляне и те промениха всичко. Сега той е силен на старта, а аз имам проблеми. Това е положението.”

„Разочароващо е, когато автомобилът не потегля достатъчно бързо и няма какво да направиш, особено на писта, на която изпреварванията са възможни единствено ако си много по-бърз от съперника си”, допълва британецът.

Хамилтън спечели три от първите четири старта, а Розберг – три от последните четири. Това е категорично доказателство, че германецът се намира в много по-добра форма от своя съперник.

„Миналата година Люис имаше предимство в състезанията. Трябваше да подобря представянето си в тази посока и вече явно се получава”, обяснява Розберг. „Това бе една от най-лесните ми победи. Не усещах никакво напрежение от Люис. Страхотно е, че можех да поддържам по-добро темпо от него.”

Разликата между Хамилтън и Розберг осем кръга след началото на сезона вече е само десет точки, но за това огромно съдействие има и екипът на Mercedes, който обърка състезанието на британеца в Монако и го лиши от напълно заслужена победа. 

Коментари
comments powered by Disqus