Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън не вижда изход от кризата с Алонсо

09.08.2007 09:08
Туит

Люис Хамилтън призна, че не вижда края на враждата си с Фернандо Алонсо, тъй като и двамата имат изравнени сили и ще се борят докрай за титлата. Феноменалният дебют на англичанина през този сезон накара двукратния световен шампион да се чувства нежелан в McLaren, а след скандалната квалификационна сесия за Гран при на Унгария, Фернандо дори спря да говори със своя съотборник.

Хамилтън отказа да пропусне Алонсо пред себе си в началото на третата квалификационна сесия миналата събота, игнорирайки отборните нареждания. Същото направи Алонсо, но в края на решителния тур, когато задържа в бокса своя по-млад съотборник и му попречи да стартира последната си бърза обиколка. ФИА разследва случая и прецени, че “действията на отбора в последните минути на квалификацията са в ущърб на интересите на състезанието и на моторния спорт като цяло”. Последва наказание от пет места назад на стартовата решетка за испанеца, което позволи на Люис да спечели с лекота старта за Голямата награда на Унгария и да увеличи преднината си в класирането при пилотите на седем точки.

„Когато в отбора има двама наистина изключително конкурентоспособни пилоти, вероятно най-добрите за момента, а и двамата имат една-единствена цел – да спечелят, е нормално между тях да има напрежение. Изключително трудно е за всеки един от нас да спазва феърплей“, коментира Хамилтън. „Поради тази причина изглежда, че единият състезател е фаворизиран. Понякога аз си мисля, че те предпочитат него, понякога – обратното.

Хамилтън има аванс от седем точки във временното класиране при пилотите. Новакът е решен да не позволява на скандалите извън пистата да го разсейват от битката за шампионската титла.

„Заради проблемите, които имаме с Ferrari и ФИА, напрежението в отбора е по-високо от всякога. Положителното е, че по време на състезание всички тези проблеми остават настрана и не ни пречат да си вършим добре работата. От случката в Унгария научих много нови неща, особено за моя тим, колко успешно се справя с всички неприятности, присъщи за момента. Всички сме до известна степен обезверени, но повярвайте ми, едва ли друг отбор би се справил по-успешно. Ситуацията е тежка, но няма да отмести погледите ни от целта, което е и най-важното за момента.“

Коментари
comments powered by Disqus