Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън: Не знам колко точки са това, но резултатът е добър

04.04.2010 15:05
Туит
Хамилтън: Не знам колко точки са това, но резултатът е добър

Световният шампион за 2008 г. изрази задоволството си след шестото място на „Сепанг” днес. Хамилтън стартира едва двайсети заради стратегическата грешка на McLaren в квалификациите вчера, но компенсира голяма част от изоставането си в първата фаза от надпреварата.

„Резултатът не е лош, като се има предвид, че потеглихме двайсети”, коментира Люис след финала. „Ако бяхме малко по-напред, можехме да направим още по-добро състезание, но като цяло отборът свърши страхотна работа и автомобилът беше фантастичен през целия уикенд. Това ме прави оптимист за следващия старт. Много съм щастлив. Не знам колко точки са това (8), но определено резултатът е добър.”

Британецът се движеше на втора позиция в средата на надпреварата, но след като смени своите гуми се смъкна на шеста. Темпото му беше отлично и за броени обиколки застигна петия Адриан Сутил, но така и не можа да го изпревари. „Бях много по-бърз от него, но той действаше много разумно на излизането от завоите. На правите също бе много бърз”, признава Хамилтън, който е шести в общото класиране с 31 точки, седем по-малко от лидера Маса.

Дженсън Бътън определено не беше толкова доволен, колкото съотборника си. Британецът се забави много на старта и в крайна сметка остана осми на финала.

„Направих ужасяващ старт. Това, че тръгнах с по-меките гуми, също беше грешка. Нямах никакво сцепление. Беше ужасно, особено при по-висока скорост. Нямаше как да изпреварвам. Изгубих и много време”, обяснява Бътън.

„Спрях в десетата обиколка и излязох при чиста писта. Едва тогава се почувствах добре. Проблемът беше, че карах с твърдите гуми много дълго, а на писта, където изпреварванията са възможни, това е голям проблем. Автомобилите зад мен бяха с по две секунди по-бързи. Беше много трудно да ги задържам.”

„Фелипе ме изпревари. Ферандо опита на няколко пъти. При последния си опит обаче той влезе прекалено късно в завоя, а после и двигателят му се повреди. Така и не разбрах какво се случи. Битката обаче беше добра.”

„Никога не съм си мислел, че ще ми бъде толкова трудно да се боря за осмото място, но е добре, че спечелихме няколко точки. Атакувах първия завой от външната страна, а това определено не беше правилното място. Загубих няколко позиции именно там”, завършва настоящият световен шампион, който е четвърти във временното класиране.

Коментари
comments powered by Disqus