Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хамилтън ще печели над 30 милиона годишно

14.01.2015 14:12
Туит
Хамилтън ще печели над 30 милиона годишно

Люис Хамилтън ще стане най-добре платеният пилот във Формула 1, ако ръководството на Mercedes се съгласи на условията, поставени от двукратния световен шампион.

Хамилтън, който в края на миналия сезон спечели битката с Нико Розберг и се пребори за втората си титла след 2008 г., настоява за годишна заплата от 25 милиона паунда (32,2 милиона евро). Ако екипът на Mercedes приеме неговите условия, то британецът ще стане най-скъпо платеният състезател във Формула 1.

Според Gazzetta dello Sport новият контракт на Хамилтън отново ще бъде за период от три години. При това положение Mercedes ще може да разчита на него до края на 2018 г., макар че напоследък договорите във Формула 1 са по-скоро условни.

Любопитен факт около преговорите между двете страни е, че Хамилтън сам договаря условията си и не използва услугите нито на мениджър, нито на мениджърска компания. След като се отказа от Саймън Фулър и XIX Entertaiment, британецът се грижи сам за развитието на своята кариера.

Коментари
comments powered by Disqus