Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hankook тества високоскоростни безвъздушни гуми

16.07.2015 12:03
Туит

Инженерите са доволни от резултатите от изпитанията на надеждността и издръжливостта на гумите

Корейският производител на гуми Hankook вече  четири години работи по темата за безвъздушните гуми (Non-Pneumatic Tire — NPT), съобщиха по повод успешното тестване на най-работоспособна версия, наречена iFlex. Компанията твърди, че тестовете за поведение на пътя показват резултати, сравними с конвенционалните автомобилни гуми. И в хода на тестването електрически автомобил ускорява до 130 км/ч. Някой може да каже, че това е малко, но на фона днешните серийни гуми NPT експерименталната гума може да се нарече скоростна.

Изображението на спортните гуми iFlex, както и цветовете им са далеч от масовите продукти. Но това не е важно. Основното е, че инженерите искат да тестват състава на гумата и нейната еластичност .

Корейците не са първите, които монтират NPT на конвенционални автомобили. Но този вид серийни гуми се използват само при нискоскоростни транспортни средства.

Инженерите са доволни от резултатите от тестовете на надеждността и издръжливостта на гумите. Освен това от компанията съобщават, че гумите iFlex може да бъдат произвеждани на четири етапа (вместо осем). Това намалява вредните емисии по време на производството. За това допринася и избраният материал за гумите. Той е лесен за рециклиране след приключване на експлоатационния му период. Въпреки това все още не се говори за предстоящо масово производство на такива автомобилни гуми, но Hankook вярва, че много скоро ще постигне целта си.

Безвъздушните гуми не са единственият експеримент на Hankook. Така, в рамките на програмата Design Innovation усилията на компанията са насочени към бъдещето, като се опитва да представи развитието на гумите за много години напред.


Коментари
comments powered by Disqus