Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Harley-Davidson представи проекта LiveWire

10.11.2014 10:01
Туит

Първият електрически мотоциклет марката направи забележителен дебют в Милано

Harley-Davidson разкри проекта LiveWire за първи път в Европа на престижното 72-ро мотоциклетно шоу EICMA в Милано, Италия.

Първият по рода си електрически мотоциклет на марката, който беше представен в световен мащаб през юни 2014 г.,бе показан пред хиляди мотоциклетни фенове на световноизвестната изложба.

"Проект LiveWire е по-скоро като първата електрическа китара - не е електрическа кола", казва Марк-Ханс Рихер, старши вицепрезидент и главен маркетинг директор на Harley-Davidson Motor Company. "Това е израз на индивидуалност и стил. Проектът LiveWire е смела декларация за нас като компания и марка. "

Проектът LiveWire е специално проектиран за целите на получаване на информация за очакванията на мотоциклетистите от електрическия мотор на  Harley-Davidson, и в момента се тества от различни потребители в цяла Америка, като част от проекта LiveWire. Турнето, което стартира с пътуване по Route 66, е на посещение в повече от 30 автокъщи на Harley-Davidson до края на годината. През 2015 г. проектът LiveWire Experience ще продължи в САЩ и ще разшири дейността си в Европа, Канада и Азиатско-Тихоокеанския регион, за да получи обратна връзка от клиентите. По-дългосрочните планове за продажба на дребно на проекта LiveWire ще бъдат повлияни от обратната връзка по време на обиколката на проекта Livewire Experience.

"Проектът се основава на много нови успехи на Harley-Davidson", каза Мат Леватич, президент и главен оперативен директор на Harley-Davidson Motor Company. " Само за последните няколко години ние разширихме нашите възможности да обслужваме все по-многообразното общество, както и да преоткрием нашия подход за разработване на продукти и производство. Това доведе до разработването на най-модерните продукти, като наскоро стартиралия проект RUSHMORE туристически мотоциклети, моделите на Harley-Davidson Street ™ 500 и 750 и това се разкрива с проекта LiveWire. "

Освен проекта LiveWire Harley-Davidson показа и най-новите мотоциклети за 2015, включително Road Glide Special, Street Glide Special и Ultra Limited Low. Фенове видяха най-новите предложения от Harley-Davidson за мотооблекла, като на щанда са показани и колекцията Black Label Spring 2015 и най-новите дънки Performance Riding Jeans.

Другата звезда на шоуто безспорно бе най-емблематичният Discover More 2014 Streer Glide. Моторът, който пропътува почти 25 хиляди километра през повече от 30 страни в цяла Европа, Близкия изток и Северна Африка по-рано тази година, ще бъде показан за феновете, за да опитат епичното приключение от турнета и да научат повече за невероятните истории на мотоциклетистите от четирите месеца на пътуването.

Като продължение на темата, уважавани експерти от Harley-Davidson Authorized Rentals и Tours service бяха на място, за да представят най-новите туристически пакети на мотористите на EICMA. През 2014 Harley-Davidson® Authorized Rentals има присъствие в над 360 локации в целия свят с по-нататъшно разгръщане планирани в нови територии, като Мексико и Ямайка и бъдещите планове за разширяване в Австралия. Harley-Davidson® Authorized Tours предлага уникални, невероятни преживявания в над 300 дестинации по целия свят, които дават възможност да създават свои собствени спомени с Harley-Davidson.

Коментари
comments powered by Disqus