Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Hartge BMW Трета серия: Бодикит за изпълненията кабрио и купе

07.12.2007 08:12
Туит

Немският тунер от Бекинген подготви аеродинамичен кит за двувратите версии на Трета серия.

Тунинг пакетът включва напълно нова челна престилка, спойлер, залепен върху багажника, модифицирана задна престилка с вграден дуфузьор, както и нови прагове по фланговете.

Нови в създаващия спортна атмосфера интериор от друга страна са циферблатите на контролните уреди, разграфени до 300 км/ч.

Hartge показа новия аерокит заедно с оптимизирана версия на представения през 2005 година H50, чиито V-образен десетцилиндров двигател междувременно генерира 550 к. с. и 520 Нм максимален въртящ момент.

Коментари
comments powered by Disqus