Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хърватската компания Rimac предлага сериен суперавтомобил

26.02.2016 10:47
Туит

Concept_One се задвижва от четири електрически мотора с постоянни магнити

Хърватската компания Rimac Automobili, причастна към такива проекти като Koenigsegg Regera и Volar-E, ще покаже в Женева нова версия на демонстрационния модел Concept_One от 2011 година. Електрическият хипермобил ще бъде произведен в осем екземпляра. За момента цената не е  известна. По всичко личи, че дизайнът на хиперавтомобила с ограничен тираж няма да се различава съществено от концепта, показан на снимките, но ако пък не, ще бъде идентичен. Мощността е 800 кВт (1088 к.с., 1600 Нм). Ускоряването до 100 км/ч е за 2,6 секунди, до 200 - за 6,2 до 300 – 14,2. Максимална скорост е 355 км/ч. Посочен е и спирачният път: от 100 км/ч до нула автомобилът може да спре за 31 метра.

Дължината на прототипа е  4187 мм, широчината - 1842, височината - 1070 мм , а собственото тегло - 1850 кг (588 к.с. на тон). Разпределение на масата е 42:58 в полза на задната ос. Клиренсът се регулира хидравлично, но в неназовани диапазони.

"Нашият проект е уникален, доколкото целият автомобил е проектиран и построен от екип, работещ под един покрив, казва главният дизайнер Адриано Мудри. – В него сме внедрили всичко от нашето ноухау и умения, като за себе си открихме много възможности за подобрения на всеки етап ".

Concept_One се задвижва от четири електрически мотора с постоянни магнити. Тези двигатели са разположени в центъра на двете оси и имат собствена трансмисия.
Шефът на компанията Мате Римац обещава, че в интериора няма да има никаква пластмасова част: само алуминий, карбон и алкантара. Всички основни елементи на управлението ще бъдат аналогови, а чрез сензорен екран ще се задействат вторичните функции, като телеметрията, в която участват повече от 500 различни сензора.

"Не съм заинтересован да създаваме електрическа версия на вече съществуващи суперавтомобили. Искам да направим хиперкар на XXI век, който да бъде по-бърз, по-вълнуващ и по-ефективен в управлението, - обяснява шефът Мате Римац. - Concept_One премина през четири итерации на концептуалния модел, за да се стигне до серийната версия. Във всяки една от тях преработвахме почти всички системи от нулата, за да се постигне желаното начално високо ниво на ефективност и качество".  Според Римац автомобилът ще бъде полезен за обмен на идеи и технологии с други производители в различни индустрии.

Коментари
comments powered by Disqus