Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хауг: Не сме там, където ни се искаше!

11.03.2009 15:39
Туит
Хауг: Не сме там, където ни се искаше!

Спортният директор на Mercedes призна, че екипът на McLaren изостава в развитието на новия автомобил.

MP4-24 започна обнадеждаващо предсезонната подготовка, но на последните два теста в Херес и Барселона бе далеч от темпото на лидерите. Втория пилот на McLaren Хейки Ковалайнен даде най-слабо време в понеделник на „Каталуня”, като Адриан Сутил (Force India-Mercedes) завърши на половин секунда пред него, а Дженсън Бътън (Brawn GP-Mercedes) - на цели две. Колкото и да са относителни резултатите от тестовете, е факт, че в екипа на McLaren срещат трудности в развитието на новия болид.

Неофициалната информация е, че в Уокинг имат проблеми с аеродинамиката на MP4-24, като най-невралгичните зони са задното крило и дифузора. Отборът на McLaren тества на няколко пъти със старото задно крило, за да прави сравнения с новия компонент, на два пъти използва и оцветена в зелено течност, за да анализира въздушния поток, който се създава около автомобила. Резултатите обаче все още не са налице, а с оглед забраната за тестове по време на сезона това е наистина сериозен проблем.

За да овладее положението, McLaren е подал заявка за четири допълнителни тестови дни на „Херес” следващата седмица, където ще се подготвя и новосформираният Brawn GP.

„Със сигурност не сме там, където ни се искаше”, признава Норберт Хауг пред немската преса. “Забраната за тестове по време на сезона прави ситуацията още по-сложна, но това не значи, че е невъзможно да се справим навреме.”

Междувременно председателят на McLaren Group Рон Денис категорично заяви, че отборът ще бъде начело на стартовата решетка в Австралия и ще се бори за шампионската титла през новия сезон.

„Каквато и скорост да демонстрираме сега, ние оставаме висококонкурентен тим”, коментира бившият тим-шеф на Сребърните стрели пред BBC. „Това означава, че ще се борим за шампионската титла. Целта е да отидем в Австралия и да разполагаме с най-бързия автомобил, а не да сме в челото на класирането по време на тестовете. Тестовете изискват дисциплиниран подход при развитието на автомобила, а не да следиш представянето на останалите.”

Пилотите от останалите отбори също не отписват McLaren. „Не знам какви проблеми имат и какво правят в момента”, коментира Кими Райконен пред Gazetta dello Sport тази седмица. „Най-лесно е да изчакаме още две седмици (до старта в Австралия) и да видим кой къде е. Определено са по-бавни отколкото през зимата, но това съвсем не означава, че няма да са на ниво в първото състезание за сезона.”

Коментари
comments powered by Disqus