Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

HAVAL получи наградата за „Най-креативен щанд“

15.05.2015 09:58
Туит

От компанията са се придържали към темата за „поглед в бъдещето“, когато са разработвали визията

На 29 април приключи 16-ото издание на Автомобилния салон в Шанхай и в началото на тази седмица бяха наградени най-добрите дизайнeрски проекти за щанд на изложението. Журито справедливо отсъди наградата за „Най-креативен щанд“ 2015 да отиде при щанда на Haval, премиум SUV брандът на произвеждания и в България Great Wall.

От Great Wall обясниха, че са се придържали към темата за „поглед в бъдещето“, когато са разработвали визията. Тази концепция определя и избора на овалната форма на щанда, разположен на 3000 кв.м. и напомнящ за опера. Ефектът е търсен и кореспондира с плановете на компанията в глобален мащаб и имиджа, който ще гради HAVAL в Европа, като конкурент на европейските топ брандове. Разбира се, изграждайки щанда, под внимание се взема и новата стратегия за развитие на компанията и разделянето на двете продуктови линии – Red Concept и Blue Concept, които занапред ще определят насоката на предлагане на конкретните модели.

От компанията признават, че по време на Автомобилното изложение Шанхай 2015 Great Wall Motors показват най-пълната си и най-атрактивна моделна гама в цялата си история - 17 модела и 5 двигателя и заявяват категорично плановете си да се превърнат в световен лидер в производството на SUV автомобили. Спретнато подредените общо 28 автомобила от 17 модела се съревноваваха по отношение на качество, стабилност и дизайн с дългогодишни лидери в SUV сегмента като Land Rover и JEEP и привлякоха повече от 1000 журналисти и посетители от цял свят.

Веднага след откриването на изложението стартира и официалната пресконференция, на която Чан Юн представи цялостната red/blue стратегия за бранда HAVAL, едва две години след отделянето му от Great Wall Motors. Той определи новата стратегия като „революционен ход за китайски автомобилен бранд в контекста на световната индустрия“. Главният дизайнер Пиер Льоклер представи лично концептите и идеите, които стоят зад тях. Concept R – агресивен, спортен и луксозен автомобил, който очарова от пръв поглед и Concept B – елегантен, модерен и технологичен семеен автомобил, който да удовлетвори и най-претенциозните потребители. Дебютите и на двата концептуални модела безапелационно спечелиха одобрението и възхищението на посетителите на щанда на Haval.

Коментари
comments powered by Disqus