Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдефлд и Кубица за проблемите на F1.08

06.02.2008 10:02
Туит

Пилотите на BMW Sauber Ник Хайдфелд и Роберт Кубица вярват, че новият болид на отбора F1.08 има нужния потенциал за развитие, за да атакува челото и през този сезон.

Предсезонната подготовка на базирания в Хинвил тим стартира трудно, тъй като F1.08 демонстрира проблеми с баланса по време на първоначалните тестове. Постепенно техническият екип на BMW оптимизира поведението на болида, което стана видно в Барселона миналата седмица. Въпреки че времената на Хайдфелд и Кубица се подобриха значително, и двамата смятат, че е нужна огромна крачка напред, за да може BMW Sauber да реализира целите си, зададени в началото на година.

Хайдфелд: Имаме проблеми, но и нужния потенциал 

„Научихме някои неща за автомобила, които ни помогнаха да разберем, че той има нужния потенциал“, коментира Хайдфелд, цитиран от autosport.com. „Вече можем да настройваме правилно колата, но резултатите все още не са толкова добри и постоянни, каквито бих желал да бъдат. На този етап не се случи това, което очаквахме и за което се надявахме. Но имаме достатъчно потенциал и време, за да подобрим резултатите.“

На въпроса дали при евентуално значимо представяне на „Херес“ идната седмица може да се каже, че отборът вече е в добра форма, Хайдфелд отговаря: Проблемът е какво е „добра“? Ние искаме да сме бързи. Все още е прекалено рано да се правят коментари, тъй като не сме наясно колко качествен е автомобилът. По всичко личи, че пистата в Барселона съответства на характеристиките му. Очакват ни обаче толкова промени преди началото на сезона, че е напълно безсмислено да даваме прогнози.“

Кубица: По-добре грешки сега, отколкото след началото на сезона

Кубица е философски настроен относно проблемите на болида и вярва, че BMW Sauber има потенциала да се справи с тях. „До известна степен сме разочаровани от това, което видяхме досега, но винаги е по-добре да забележиш грешките преди, а не след началото на сезона. Сега трябва да обърнем нужното внимание на проблемните зони, да установим в каква посока е необходимо да вървим и да работим активно с цел по добри резултати.

Мисля, че в началото на 2007 година бяхме на по-добро ниво, ако сравняваме представянето ни с това на другите отбори. Със сигурност обаче и амбициите ни са по-големи. Отличното представяне през миналия сезон повиши значително очакванията. Така че трябва да положим максимални усилия, и то най-вече сега, за да вдигнем оборотите. Надявам се, че за старта в Мелбърн ще бъдем на нужното ниво.

Екипът ни знае как да конструира бърз автомобил. Миналата година показахме по недвусмислен начин, че разполагаме с качествен персонал и отличен болид. Длъжни сме да го повторим. Сигурен съм, че новата кола има нужния потенциал, просто е необходимо да работим много здраво. Убеден съм, че ще се справим.“

Според Кубица F1.08 е крачка напред спрямо своя предшественик по отношение на стабилността при спиране. „Мисля, че и през миналата година имахме пропуски. Забелязвам, че новият болид е много по-консистентен при спиране без помощта на (електронните) системи. Категорично има разлика. Сега мога да карам с мисълта къде да позиционирам колата преди завоя, а не къде ще се намирам на излизане от него, което преди беше невъзможно.“

Коментари
comments powered by Disqus