Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдфелд: Дано парите не са решаващият фактор

27.10.2010 17:22
Туит
Хайдфелд: Дано парите не са решаващият фактор

33-годишният германец се надява, че отборите, които не са обявили пилотската си линия за следващия сезон, няма да правят своя избор единствено според бюджета на състезателите.

Хайдфелд остана без тиутляно място за сезон 2010 след оттеглянето на BMW от Формула 1, но Sauber го номинира за последните пет старта с идеята да се възползва от неговия опит при подготовката за сезон 2011. Очакваше се Бързия Ник да остане в отбора и догодина, но офертата на Серджо Перез и Telmex, компанията, която стои зад гърба му, изкуши Петер Заубер и в крайна сметка мексиканецът ще бъде съотборник на Кобаяши.

От „старите“ отбори единствено Force India, Renault и Williams не са обявили пилотската си линия, така че вакантните места са ограничени. Същевременно Хайдфелд няма стабилен спонсорски гръб, но въпреки това смята, че шансовете му да остане на стартовата решетка не са малки.

„Мисля, че ще се случи, но никога не можеш да бъдеш сигурен“, обяснява Ник пред британското издание Autosport. „За съжаление в момента Формула 1 не взима под внимание единствено как караш, колко си талантлив, колко си бърз или доколко можеш да работиш с инженерите. В момента влияние оказват и други фактори, като аз не мога да се конкурирам с част от останалите пилоти по този показател.“

„Не разполагам с финансова подкрепа като другите, но разговарям с някои спонсори, които казват, че имат интерес, но първо искат да знаят къде ще карам и едва тогава да се включат. От друга страна, в миналото съм виждал как пилоти обещават, че ще донесат със себе си 5, 10 или 20 милиона долара и отборите им се връзват всеки път. В края на годината те установяват, че пилотите не са им докарали никакви приходи. Понякога се чудя как те допускат тези грешки отново и отново. Надявам се, че няма пак да изберат парите, при положение че те не са налице.“

Хайдфелд не посочва имената на потенциалните си работодатели, но е категоричен, че няма да кара за тим от дъното на колоната. „Мисля, че е съвсем лесно да отгатнете за кои свободни места става дума. На този етап, например, не смятам да се състезавам за някой от бавните отбори. Те вършат добре работата си, но нямам намерение да отивам там.“

Коментари
comments powered by Disqus