Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдфелд е оптимист за старта в Канада

30.05.2008 17:05
Туит
Хайдфелд е оптимист за старта в Канада

Ник Хайдфелд се надява, че за старта в Канада ще се справи със загряването на гумите в квалификациите, въпреки че от началото на сезона изпитва сериозни проблеми в този компонент от надпреварата.

Хайдфелд се представя отлично в дългите серии, но заради „мекия” си стил на пилотиране изпитва затруднения със загряването на гумите в рамките на няколко обиколки. В резултат германецът изостава по отношение на квалификационното темпо, което неизбежно се отразява върху представянето му по време на състезание. В Монако например Бързия Ник остана извън третия квалификационен тур за първи път от Гран при на Германия 2006.

„Миналата година стартът в Канада беше специален за мен”, коментира Ник преди BMW Sauber да потегли към Монреал. „Стартирахме отлично сезон 2007, но тогава завърших трети в квалификациите и втори в състезанието. Първоначално този резултат беше засенчен от инцидента на Кубица. След като обаче разбрахме, че всичко е наред с него, можехме да се зарадваме на постижението и да го отпразнуваме подобаващо.”

„Надявам се, че най-накрая ще съм на ниво в квалификациите. Работих с инженерите, за да намерим точните настройки, които ще ми позволят по-бързо да вкарам гумите в оптимален работен режим и съответно да разполагам с нужното сцепление достатъчно рано.”

„Във всеки случай, състезанието в Монреал е сред най-любимите ми. Обичам града, атмосферата и самата писта", обяснява Ник. „Трасето е изключително бързо, като включва основно шикани и прави. Караме с ниски нива на аеродинамично прилепяне, като натоварването е основно върху спирачките.”

 

Коментари
comments powered by Disqus