Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Хайдфелд: Гумите са най-голямото ни предизвикателство

11.12.2008 16:01
Туит
Хайдфелд: Гумите са най-голямото ни предизвикателство

Пилотът на BMW Sauber Ник Хайдфелд коментира, че мениджмънта на гумите ще бъде един от най-съществените фактори за разпределението на силите през 2009 година.

Новите сликове ще имат същите размери като миналогодишните. Това означава, че процентно сцеплението при по-тесния преден комплект ще се повиши повече отколкото при широкия заден, което естествено води до промени в конфигурацията и настройките на автомобила.

„Има съществени разлики при настройването на автомобила, като причината е по-скоро в гумите, отколкото в новата аеродинамика.“, коментира Хайдфелд по време на тестовете в Испания. „Всеки знае, че задните ще заминават като луди и че опазването им ще е от най-голямо значение. Да, аеродинамиката ще генерира по-малко сцепление, но гумите са основното ни предизвикателство.“

Миналия месец в Барселона отборите имаха проблеми с достигането на оптимална работна температура заради студеното време, докато на „Херес“ тази седмица се оплакват от прекалено износване.

„Задните гуми се износват много бързо“, коментира Хайдфелд. „Точно обратното спрямо тестовете в Барселона, когато никой от нас не успяваше да ги загрее достатъчно. На „Каталуня“ дори и тези, които караха с високи нива на аеродинамично притискане, не можаха да използват пълноценно както мекия, така и твърдия комплект. Сега проблемът е деградацията на задните гуми. Неприятно е, но за всички ни е еднакво.“

Хайдфелд се надява, че проблемите със загряването на гумите в къси серии, които го съпътстваха тази година, няма да се повторят през следващия сезон. „След като тествахме на две различни писти, започнах да разбирам по-добре новите гуми. Мисля, че с тях ще се справям по-добре отколкото с миналогодишните.“

Коментари
comments powered by Disqus